Gå til innhold

Oppdatert design på forum.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hvor ser du at forumet er rosa?

Bakgrunnen til hovedmeny øverst (hjem/galleri/kjøp/salg/søk), bakgrunnen til reklamen, ramma/boksen rundt denne tekstboksen jeg nå skriver i og rammen på utsia der igjen + resten av boksene/rammekantene rundt postene er gammelrosa.

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fargeblind? Hos meg det lys grå farge på nevnte felt.

Nei, er ikke fargeblind.

Enten er ikke forumet kompatibelt med Opera som jeg bruker hjemme eller så er det noe anna rart som har skjedd over natta. Rart om det skulle skje akkurat samtidig med en forumoppgradering.

Her på jobb i explorer ser det knakende bra ut med blågrå toner.

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

explorer 7.0

Der ligger feilen hos meg i alle fall. De to linjene etter pang ligger oppå hverandre og inni pang.

PANG !!! sa det - og på brøkdelen av et sekund skiftet jeg sittestilling fra å sitte opp og ned med rett rygg som på kjøkkenstolen hjemme - til rånestilling der seteryggen ligger bakover som i en dyr stressless. HVA F*** SKJEDDE NÅ??????, tenkte jeg, ..

Edit: og feilen er dert kun med nye designet, ikke det gamle.

Endret av LLH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

explorer 7.0

Der ligger feilen hos meg i alle fall. De to linjene etter pang ligger oppå hverandre og inni pang.

Edit: og feilen er dert kun med nye designet, ikke det gamle.

Det er ikke noe feil med det nye designet. Det er feil med det gamle designet.

Det er Turboknut som har skrevet ordet PANG i size 7.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakgrunnen til hovedmeny øverst (hjem/galleri/kjøp/salg/søk), bakgrunnen til reklamen, ramma/boksen rundt denne tekstboksen jeg nå skriver i og rammen på utsia der igjen + resten av boksene/rammekantene rundt postene er gammelrosa.

Hmm, hos meg er det lys-grå. Bruker Opera. Kan det være noe fargeinnstillinger på skjermen din? :p

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til og sende PM lenger:(

Får besked om at pm boxen min er full, jeg har nå slettet unna så og si alle meldingene mine, og har 18stk igen nå.

Står fortsatt at PM boxen min er full!! ?

Kan en moderator hjelpe meg?

Edit: Fant ut av det nå, man kan ha MAX 10 pm`er:hvaskjera

Nå har du ikke det problemet lengere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider