Aeomholt Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hvor ser du at forumet er rosa? Bakgrunnen til hovedmeny øverst (hjem/galleri/kjøp/salg/søk), bakgrunnen til reklamen, ramma/boksen rundt denne tekstboksen jeg nå skriver i og rammen på utsia der igjen + resten av boksene/rammekantene rundt postene er gammelrosa. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Fargeblind? Hos meg det lys grå farge på nevnte felt. Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Fargeblind? Hos meg det lys grå farge på nevnte felt. Nei, er ikke fargeblind. Enten er ikke forumet kompatibelt med Opera som jeg bruker hjemme eller så er det noe anna rart som har skjedd over natta. Rart om det skulle skje akkurat samtidig med en forumoppgradering. Her på jobb i explorer ser det knakende bra ut med blågrå toner. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 http://www.bilforumet.no/veteranbil/153160-brent-barn-lukter-ille-fiat-historie-turboknut.html Er det bare dataen min eller er det noe tull i første inlegget der? skrifta ser utt il og ligge oppå hverandre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Innlegget ser fint ut her. Hvilken nettleser bruker du? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 (endret) explorer 7.0 Der ligger feilen hos meg i alle fall. De to linjene etter pang ligger oppå hverandre og inni pang. PANG !!! sa det - og på brøkdelen av et sekund skiftet jeg sittestilling fra å sitte opp og ned med rett rygg som på kjøkkenstolen hjemme - til rånestilling der seteryggen ligger bakover som i en dyr stressless. HVA F*** SKJEDDE NÅ??????, tenkte jeg, .. Edit: og feilen er dert kun med nye designet, ikke det gamle. Endret Mars 10, 2009 av LLH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 explorer 7.0 Der ligger feilen hos meg i alle fall. De to linjene etter pang ligger oppå hverandre og inni pang. Edit: og feilen er dert kun med nye designet, ikke det gamle. Det er ikke noe feil med det nye designet. Det er feil med det gamle designet. Det er Turboknut som har skrevet ordet PANG i size 7. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 oki.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Bakgrunnen til hovedmeny øverst (hjem/galleri/kjøp/salg/søk), bakgrunnen til reklamen, ramma/boksen rundt denne tekstboksen jeg nå skriver i og rammen på utsia der igjen + resten av boksene/rammekantene rundt postene er gammelrosa. Hmm, hos meg er det lys-grå. Bruker Opera. Kan det være noe fargeinnstillinger på skjermen din? :p Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Jeg vet ikke om det er noe faktisk forskjell, men jeg får følelsen av å skrolle meg ihjel! Det var mye renerer og finere nå, men kan "skrumpes" sammen endel synes jeg.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Man ser heller ikke hvilkne innlegg i en tråd som er nye... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Jeg får ikke til og sende PM lenger:( Får besked om at pm boxen min er full, jeg har nå slettet unna så og si alle meldingene mine, og har 18stk igen nå. Står fortsatt at PM boxen min er full!! ? Kan en moderator hjelpe meg? Edit: Fant ut av det nå, man kan ha MAX 10 pm`er:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Jeg får ikke til og sende PM lenger:(Får besked om at pm boxen min er full, jeg har nå slettet unna så og si alle meldingene mine, og har 18stk igen nå. Står fortsatt at PM boxen min er full!! ? Kan en moderator hjelpe meg? Edit: Fant ut av det nå, man kan ha MAX 10 pm`er:hvaskjera Nå har du ikke det problemet lengere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Nå har du ikke det problemet lengere :) Tusen takk:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Man ser heller ikke hvilkne innlegg i en tråd som er nye... Bump... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg