Gå til innhold

Spesiell og påkostet Passat 35i FL, 1.9TDi 96mod - 50 000,-

Ranger emnet

|Massern|

Anbefalte innlegg

Tekst kopiert fra VACN:

NB: Bilen selges uten felgene på bildet, men med noen standard 15" med dekk, da jeg velger å beholde felgene selv til neste prosjekt. Prisen blir da 50 000,-. Kan også skaffe noen andre felger som står i stil til bilen, men da mot en prisøkning.

Vurderer i disse dager å selge godbilen min siden savnet etter en 2er begynner å bli stort. Link til prosjekttråd til bilen er i signatur.

Tekst fra AutoDB:

Meget påkostet og pen Passat selges for 65000,-/bud. Er også interessert i å bytte med en MK2 GTi/GTi 16v/G60 etc, etc, og da med mellomlegg til meg.

KM-stand på denne er kun et ubetydelig tall, for bilen bærer ingen preg av KM-standen hverken kosmetisk eller teknisk. Har såklart sine små, ubetydelige arr etter tidenes tann, men fremstår som meget strøken og pen uten noe slags rust, foruten litt på venstre skjermbue foran.

Senket over 100mm med FK Silverline X, hvilket er et bra mellomklasse-gewinde som er rustfritt, justerbart i høyde og stivhet. Dette er nytt i fjor. Felgene er noen HTN Rennsport 8x15 ET20 (3-delte tyske kvalitetsfelger), og dette er det andre settet av disse felgene som jeg vet finnes i Norge. Felgene har en nypris på drøyt 22-24 000kr uten dekk. Er skodd med 185/45-15. Disse er nye i fjor.

Interiøret stammer fra en Passat GT16v, og er elektrisk justerbart i høyde og med varmeseter. 98% strøkent.

Stereoanlegget består av 2x Kicker frontsett (8 høyttalere), noe som spiller rent og høyt. Disse drives av en stor (!) Power Acoustik forsterker. Subben er en tung jævel av en MDS 10", en subber som gir bra trykk og fin lyd. Denne drives da av en Rockford Fosgate monoblokk (mener jeg å huske). CD-spiller følger med, men ikke noe fancy.

Lagt gul film på hovedlyktene og blinkere, samt alle dummydeksler, noe som kan fjernes lett om ønskelig (smakssak).

Motordekslet er lakkert hvitt, originale sølvgråe instrumentskiver, VR6-leppe fra Vento, park i blinkere, osv, osv. Mye er gjort med bilen, og alt er dokumentert med bilder og tekst på VW Audi club.

I sommer brukte bilen 0.36L/mil på en lengre tur jeg hadde, noe som i seg selv er en prestasjon.

Alt som er gjort med bilen i mitt eie kan leses om i linken under, dersom du er medlem:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=123047

Bilen står vinterlagret i disse dager, og lagring av bilen fremtil veiene er bare for snø inngår i prisen. Kan også være behjelpelig med å kjøre bilen dit neste eier bor (innenfor rimelighetens grenser, selvsagt).

Ring for mer info, men da forutsetter dette at du har penger/bytteforslag innenfor mine kriterier og er en seriøst interessert.

Utstyr:

ABS

Airbag

Alu. felger

EU-godkjent

El. just.seter

El. just.speil

El. vinduer x 2

Galv. karosseri

Nedfellb. baksete

Radio/CD

Rails

Rollo

Sentrallås

Servo

Skinn

Soltak

Soundsystem

Sportsseter

Sportsunderstell

Varmeseter

LINK til annonse.

IMG_5288.jpg

IMG_5506.jpg

IMG_4990.jpg

IMG_4994.jpg

IMG_4738.jpg

IMG_4736.jpg

Med den forrige leppa:

IMG_4734.jpg

IMG_4731.jpg

IMG_4730.jpg

IMG_4278.jpg

IMG_4629.jpg

IMG_3510.jpg

99462375 eller PM dersom dere har penger og er seriøst interesserte.

OT og tullsnakk får dere lage en egen tråd om, da denne tråden kun skal omhandle salg av bilen.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider