Gå til innhold

Endelig kjøpt meg audi igjen!

Ranger emnet

David_G

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått handlet meg en audi igjen,

ikke akkurat så veldig spenende bil for og si det sånn men..

bilen blir et veldig lett "prosjekt" skall bare ordne opp litt småfiks osv på den :)

bilen er en 1996 mod audi a4 1,6 med rs4 styling, senkesett, 18" + no mere småtteri.

bilen skall på eu denne måneden så da må jeg ordne:

skiver og klosser bak

bakerste eksospotta

mye slitt i forstilling så kjøper komplett forsterka sett

så har bilen en skade på bakluke så den skall byttes og fangern lakkeres.

så er det montert LEXUS lykter bak, og det er personlig noe av det værste jeg veit om på biler!!! så dem blir brent opp og blir satt på facelift lykter i stedenfor og montert vitblink i skjermene.

bilder kommer i morgen når det er blitt lyst ute :)

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den er god! Jeg har en '98 1.6 selv så, keep me posted. Måkke kimse av A4, jeg og syntes de var litt kjedelige ved første øyenkast, men jeg har alt lært meg å bli veldig glad i den! :D

Finner forstillingsdeler til denne bilen mange steder på nettet, siden den spiser forstillingsdeler til frokost, middag og kvelds. 18" syntes jeg kanskje er litt i drøyeste laget for denne bilen.. o_O

Skal ha meg 17" til sommern tenkte jeg.

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blir fin kveldskos i ukene ;) hehe, har alerede bestilt allt av deler så venter bare på og få dem :)forsterka forstillingsett inklusive endeledd komm på 2000 svenske :D hadde noen øyelokk liggende så har montert dem i dag, så har jeg vasket bilen 3,5 timer innvendig i dag :P

jepp,dem er "på vei" :D

ang felger synes jeg 18" er nesten for lite jeg :P vente til vintern gi seg så har jeg planer om justerbart som blir skrudd i bånn og 19".. har 20" for hånd men blir kanskje i drøyeste laget :S

Endret av David_G

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næ en kammerat av meg kjører på 20" og er dem felga jeg kan få for en billig penge :) veit ikke hvordan de blir siden alle audiene jeg har hatt har jeg senket :S men trur ikke de vill se så dumt ut, bedre en med kapsler i hvertfall :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skall sjekke den ut ja :D

nja må hvertfall vente med og sote dem etter eu-kontrollen :P men jeg føler nesten kvalme av og måtte ta på dem engang så trur ikke dem blir sota :P nesten flaut og gå ut av bilen med dem lyktene :P

og så ser bilen litt teit ut med styling og 15" felger :S får slenge ut noen bilder av 18" felga i løpet av uka :D

her kommer da bilder, SORRY for crappy kvalitet men hadde bare mobilkamerat for hånd så får ta noen bedre fremover når bilen begynner og bli som den skall :)

aa2.jpg

aa3.jpg

aa4.jpg

aa5.jpg

aa6.jpg

aa7.jpg

Endret av David_G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja egentlig for min del og :p er første audin jeg hatt som ikke har vært cleen :p men ga 10 lapper for den da ;) men jeg trur den har potensiale hvis jeg får satt på originale speiler og lykter, sota rutene osv, gjort den "cleen" men med rs4 styling :D Eller hva trur folket?

jeg er ikke noen jalla råner sånn så det er sagt! :P hehe! denne stilen jeg har pleid å ha på dem :)

Bilde025.jpg

adidi.jpg

Utennavn.jpg

Endret av David_G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ikke så gale ut med de modsene nei! blir vel facelift lykter i froten elns også då? og sportsratt er jo alltid fint :)

eg syns du skal sote lexusene etter eu ok.. har aldri sett det før

cleane og fine audier du har hatt før btw. less is more!

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ikke så gale ut med de modsene nei! blir vel facelift lykter i froten elns også då? og sportsratt er jo alltid fint :)

eg syns du skal sote lexusene etter eu ok.. har aldri sett det før

cleane og fine audier du har hatt før btw. less is more!

takk takk :D

ja tenkte på facelift rundt om hele ja :) ja de rattet som sitter i er sliten og så hadde ikke vært dumt med s-line :)

ja kan jo prøve sote dem, dem blir nokk ikke verre ;) hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider