Gå til innhold

Endelig kjøpt meg audi igjen!

Ranger emnet

David_G

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

høres ikke så gale ut med de modsene nei! blir vel facelift lykter i froten elns også då? og sportsratt er jo alltid fint :)

eg syns du skal sote lexusene etter eu ok.. har aldri sett det før

cleane og fine audier du har hatt før btw. less is more!

her er lexus sota :) litt fattig bakfanger for tiden hehe. soon there will be s4

pettersenroar_edf665701004.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp :) trur jeg har skrivet litt lenger oppi her at jeg skall ha svart netting bak og facelift lamper rundt hele ;) og speila er nesten like grusomme som baklyktene! :D tenkte på rs4 grill jeg da :P

Ja 1,6 er ikke akkurat rått! men går meget pent og BILLIG i bruk, har målet den til 0,65 ved blandet kjøring :) jeg er vant med at audiene mine bruker rundt 2 liter på mila jeg :P hehe!

Jeg skall PRØVE og få til så den blir mest mulig cleen og audi, utenom rs4 stylinga for den synes jeg ikke ser så ille ut hvis det andre er i "orden" :)

Endret av David_G

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sry da har jeg lest for dårlig;) pleier som regel og skumme igjennom og se på bilder da det er 1.6 ,ikke noe vondt ment ,men er ikke store greiene man får gjort eller sett nedi motorrommet,men ser etter litt innspirasjon på turbomotorer;) som du sier det er veldig økonomisk ,er vell en av grunnene til att motor valget ble som det ble?:D

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja, jeg liker egentlig bare store motorer og helst quattro, og er egentlig motstander av all styling som ikke er original, men når jeg fikk denne for 10,000 så bare måtte jeg handle:D

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja gjorde de vøtt :p den a6 avanten jeg la ut bilde av på forrige side ga jeg 23 lapper for og solgte for 85 lapper :D hvordan deler tenket du på? skall ordne bilen og ikke selge den i deler liks :p hehe! har kunn igjenn og bytte forstillinga nå så er den klar for eu :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så årsmodellen nå:op: kunne vært inntrisert i stylinga hehe;) for da kunne du fått org fangerne mine og jeg stylinga di:D[/QUOT

Ja men er vell ganske billig selv om det er en 1996 mod da fårn tru:P hehe! ja da hadde vi jo ikke trengt å lakkere om fangerne engang!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider