veegard Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Da bestilte jeg 2x drivledd, fikk dem for 750kr stk, og frakten lå kun på 100 kr. Så ikke noe å si på pris! Noen som har byttet disse før? : ) Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Denne er grei tror jeg http://www.audiworld.com/tech/misc27.shtml Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 digg å stå flere sammen å skru :D gleder meg til vår shine her i gårn Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Takk for linken til artikkelen! Audiworld har veldig bra saker. Må ikke tro jeg har ligget på latsiden bare fordi det er kuk i motoravdelingen. Har hevet ut bakseter og alt baki, renset med vann og ajax, tatt vekk klistresaker med label-off, og kjørt på med Presto bremserens. Ikke mye dritt igjen baki der nei! Så var det å finne fram et par kasser med vibroplast M1 og Splen 3004 :) Ferdig resultat: Kuttet også ut skiposehullet :) Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Sweeeet :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Bare 1/3 av jobben er gjort da! Skal ha Bimast Bomb, Vibroplast M1 og Splen 3004 i dørene, samt dempe gulv og torpedovegg innenifra. Skal også ta noen varmetester for å se om det går fint å dempe panseret med M1 også :) Har kjøpt nye blinkers! http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=310127569604 Ble hvite depo-blinkers Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Bra det der :) Å få vekk de oransje blinkersa gjør utrolig mye for helhetsinntrykket. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Ah fy satan i helvete.. Var rett før hele bilen strøk med nå. Kom en jævla retard kjørende inn fra siden og rett ut på forkjørsvei med en rød Yaris nå.. Jeg måtte legge meg bred over i andre kjørefeltet for å unngå ham, var maks 10cm fra siden av bilen min, måtte sladde så jeg akkurat gikk klar av ham parallelt av bilen.. Han stoppet ikke eller så seg tilbake engang, faen for en dust.. Her blir det faen meg anmeldelse, han var et halvt sekund fra å mose lillebroren min som satt i passasjersetet. Og både bremser og hjul er fuckshitcrap på bilen min, så det der var bare flaks.. geez. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 fyyyyyfaen. Syke folk. Men sikker på at du sladda? Tror ikke du får så høy fart med bilen din skjønner du.. Haha, køøøøøøødddaaaa :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Haha, vi kjører ikke så fort her i Bergen som dere gjør i Førde.. Folk har bra driv over fjellet og innover mot Høyanger der gitt..... Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Aldri kjørt igjennom Høyanger, men har kjørt Førde-Bergen en million ganger, og der går det greit unna ja. Folk er ikke pusekatter i trafikken i Bergen heller :p Merkelig nok ligger jeg alltid fremst i Fergekøen etter noen km :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Hehe.. I bergen kjører dem treigt. Men over fjellet mot Balestrand ekke det mye laserkontroll akkurat.. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 bare å få anmeldt kødden .... bra det gikk greit Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Hehe.. I bergen kjører dem treigt. Men over fjellet mot Balestrand ekke det mye laserkontroll akkurat.. Nei, der går det unna.. Uansett, enig med stian. Har du skiltnummer er det bare å kjøre på. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Vel, fikset rotet med tomgangen foreløpig! Ser meg om etter nye felger.. så de Sandmo kjøpte seg, de så ganske feite ut..! Så kom jeg over disse her på Finn da! 5 lapper med gummi på.. es ist billgt! Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg