Haansi Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Linglong skal visst være ganske greie dekk. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Hmm.. Ikke at jeg har prøvd dem da men.. Jeg har Sava Intensa på nå, de er iallefall crap. :( Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Om det koster 650kr dekket.. mot 1300 for et annet dekk. Det må jo være noe som gjør at det er så billig. Har lyst på sikre dekk som er gode å kjøre med, som ikke støyer og som gir god driftsøkonomi.. Hm.. Men jeg er litt blank på dekkjøp egentlig, vet ikke hvor dårlig det er i forhold til et skikkelig et. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Det som utgjør mesteparten av prisforskjellen er hvor popuær akkurat den dekkdimensjonen du søker på er. Er det en dim. det går mye av, produseres det masse av og har mye konkurranse = lavere priser. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Merkenavn har ganske mye og si også Hans;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Selvfølgelig ;) Men samme dekket fra samme merke i LITT forskjellig dim. kan kosta omtrent dobbelt så mye. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Tror det som utgjør prisforskjell på dekk er bremselengde (på vått og tørt føre), rullemotstand, støy, og selvfølgelig grep. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=20292929.129.1170&typ=R-147202&ranzahl=4&Breite=225&Herst=Vredestein&Quer=40&Felge=18&Speed=H&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&Transport=P&dsco=129&sowigan=So Vredestein Sessanta 225/40 ser jo bra ut! Veldig god pris også =) Men den blir kanskje i overkant stor? Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Det som utgjør mesteparten av prisforskjellen er hvor popuær akkurat den dekkdimensjonen du søker på er. Er det en dim. det går mye av, produseres det masse av og har mye konkurranse = lavere priser. Merkenavn har ganske mye og si også Hans;) Tror det som utgjør prisforskjell på dekk er bremselengde (på vått og tørt føre), rullemotstand, støy, og selvfølgelig grep. Summen av disse... Er vi enige da? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 1. Man får det man betaler for 2. Premium er - som i de fleste sammenhenger - dårlig value for cash 3. Kjøp noe kurant Got it!225/40 er den mest attraktive størrelsen prismessig iallefall.. Må bare vite om det kommer til å subbe mye? Skal ikke senke veldig mye, siden jeg faktisk bor i Bergen, norges største byggeplass... ("#&"# bybane). Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Summen av disse... Er vi enige da? Høres nok bra ut det. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 1. Man får det man betaler for2. Premium er - som i de fleste sammenhenger - dårlig value for cash 3. Kjøp noe kurant Got it!225/40 er den mest attraktive størrelsen prismessig iallefall.. Må bare vite om det kommer til å subbe mye? Skal ikke senke veldig mye, siden jeg faktisk bor i Bergen, norges største byggeplass... ("#&"# bybane). Sjekker du ut senken min, så kan jeg fortelle at det subber maks allerede der:op: Neste gang blir der hvertfall 215 på meg, lyden av subbinga er irriterende i lengden;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Så senken din, den så rimelig passelig ut for meg.. Om du sier det subber så må jeg enten kjøre traktor, eller får meg noe tynnere. Men 1130x4 er svinebillig for noen såpass greie dekk føler jeg.. argh. Jeg betaler iallefall ikke 250kr mer per hjørne for å få den litt lavere tror jeg.. kan ikke kaste penger på den bilen i evigheten heller :p Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 du kan sjekke ut høyden på min :) den subber ikke idetheletatt ;) 225/40/18 8x18 et35 har tenk å senke mer men da må jeg fram med valsa ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Du kan jo, og bør, valse;) Og før du gjør noe som helst, brett inn kanten på hjulbuen :op: Det gjorde ikke jeg, så nå har jeg snart ikke dekk igjen :op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg