Gå til innhold

Vegards 98' A4 B5!

Ranger emnet


veegard

Anbefalte innlegg

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se der ja:) Mye god argumentajon fra folk som har mer peiling enn meg;) Men rent subbemessig, vil vel kanskje 215 være bedre. Men du kan jo kjøpe 225 og valse, det gir vel ca det samme resultatet vil jeg tro :) Hvordan det innvirker på kjøreegenskapene, har jeg ikke grunnlag for å argumentere noe som helst for, men de har nok helt rett :) Men ifølge tyrestretch blir det jo ikke kjempemye strekk på 8,5 såvidt jeg husker?

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på nettet at Sharif nettop har åpnet dekkbutikk på Laksevåg. Kringsjåveien. Har du vært der? Lurer på om de har felger og.

Jeg var klar for å svi av en 15k på felger, men har vel egentlig slått det litt fra meg. Heller bruke mer på vedlikehold. Komplett ny forstilling, hjullager osv..

A4 avant 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thoka85

Jeg hadde 235/40 på 18" felger på min A4. Subbet inntil bilen med maks sving ut ifra plassen her hos meg, og bilen har originale høyde. Men nå som jeg kjøpte nye felger og skal senke bilen valgte jeg å ta 225/40 på dekka. Burde kanskje gått ned til 215/40, men kjøpt er kjøpt

 

Kjøpte meg RS4-2 felger. Ble bra på bilen. Bilde er tatt før senkesettet er montert. Skal bestille det snart :)

1239436987_resized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, Sharif på Laksevåg? :o

Dette er nytt for meg!

Etter litt googling fant jeg kun dette i Kringsjåveien:

Dekkindustrien As

Kringsjåveien 83/89, 5163 Laksevåg (Bergen)

 

Og ja, ble bra de felgene! :) Legg inn bilde når du har fått senk på da!

Endret av veegard

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thoka85

Det skal jeg gjøre :) Blir nok justerbart senkesett fra TA Technix. Snakket med fyren som selger de og VACN medlemmer får avslag. Må ut med 3500kr om jeg husker riktig, for hele settet.

 

Må bare vente på skattepengene før jeg kjøper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thoka85
Nettopp. Og da er det ikke mye VACN rabatt når man får det billigere ved å trykke BUY IT NOW på ebay ;p

 

Har bare sett pris på finn.no, og da jeg kontaktet firmaet så sa han at jeg skulle få VACN rabatt. 3500kr er jo ikke mye for settet da, og jeg kan få det på dagen om han har det på lager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår