veegard Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Vet ikke om du så den, men hadde en diskusjon om dette inne på vacn-forumet også. Der var det allmenn enighet om at kjøreegenskapene tok seg ned på et 215-dekk i forhold til 225, en god del. Hmm.. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Har du en link til det? Så ikke den ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Her! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=156274 :) Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Se der ja:) Mye god argumentajon fra folk som har mer peiling enn meg;) Men rent subbemessig, vil vel kanskje 215 være bedre. Men du kan jo kjøpe 225 og valse, det gir vel ca det samme resultatet vil jeg tro :) Hvordan det innvirker på kjøreegenskapene, har jeg ikke grunnlag for å argumentere noe som helst for, men de har nok helt rett :) Men ifølge tyrestretch blir det jo ikke kjempemye strekk på 8,5 såvidt jeg husker? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Leste på nettet at Sharif nettop har åpnet dekkbutikk på Laksevåg. Kringsjåveien. Har du vært der? Lurer på om de har felger og. Jeg var klar for å svi av en 15k på felger, men har vel egentlig slått det litt fra meg. Heller bruke mer på vedlikehold. Komplett ny forstilling, hjullager osv.. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Jeg hadde 235/40 på 18" felger på min A4. Subbet inntil bilen med maks sving ut ifra plassen her hos meg, og bilen har originale høyde. Men nå som jeg kjøpte nye felger og skal senke bilen valgte jeg å ta 225/40 på dekka. Burde kanskje gått ned til 215/40, men kjøpt er kjøpt Kjøpte meg RS4-2 felger. Ble bra på bilen. Bilde er tatt før senkesettet er montert. Skal bestille det snart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 (endret) Oioi, Sharif på Laksevåg? :o Dette er nytt for meg! Etter litt googling fant jeg kun dette i Kringsjåveien: Dekkindustrien As Kringsjåveien 83/89, 5163 Laksevåg (Bergen) Og ja, ble bra de felgene! :) Legg inn bilde når du har fått senk på da! Endret Mai 25, 2009 av veegard Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Det skal jeg gjøre :) Blir nok justerbart senkesett fra TA Technix. Snakket med fyren som selger de og VACN medlemmer får avslag. Må ut med 3500kr om jeg husker riktig, for hele settet. Må bare vente på skattepengene før jeg kjøper :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Oioi, 3500 er veldig billig! Men.. er det samme settet som det Hottuning greiene som det ligger et par tråder om her? Om du søker på hottuning i dette forumet, sjekk tråden jeg laget (ligger sikkert en 4-5 sider baki her) og se om det er samme :) Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Det er akkurat det samme settet som hottuning selger ja ;) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Nettopp. Og da er det ikke mye VACN rabatt når man får det billigere ved å trykke BUY IT NOW på ebay ;p Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Tok meg en tur til laksevåg for å se. Men fant ingenting på den adressen. Er broren til sharif som skal åpne. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Ahaa. Hørte at broren hans skulle konkurrere med Sharif-selskapet, heller enn å utvide det. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Nettopp. Og da er det ikke mye VACN rabatt når man får det billigere ved å trykke BUY IT NOW på ebay ;p Har bare sett pris på finn.no, og da jeg kontaktet firmaet så sa han at jeg skulle få VACN rabatt. 3500kr er jo ikke mye for settet da, og jeg kan få det på dagen om han har det på lager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 + At du da har norske kjøpsgarantier og rettigheter :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg