veegard Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Nå er regreim, vannpumpe, vannpumpereim, regreimstrammer, drivreim og drivreimstrammer byttet, samt nye bremseklosser foran. Har funnet ut at dørlåsen min på passasjersiden er ødelagt, den slipper i harde venstresvinger nå. Så har ducttapet døren inntil videre. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 De fiksa drivakslingen også? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Jepps, jeg skaffet noen bolter og noen skiver, og ba dem locktite dritten fast. Gikk som en drøm, det! Etter den fikk nye reimer ble bilen litt greiere å kjøre, var nok litt slakk i servopumpen ja! Forhåpentligvis lader den bedre nå også! :) Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Gjorde noe usmart i dag - åpnet feil deksel på beltestrammeren min bak, der fløy den helvetes fjæren ut i en jævlig fart. Noen tips til hvordan jeg får balt det der greiene sammen igjen? Virker som om jeg får presset hele greien flatt ned og surret det innpå så hadde det gått, muligens.. Ellers blir det ny! Forøvrig så låste de seg når jeg tok ut hattehyllen bak, strammeren gir ikke slipp på beltet, de går bare inn men ikke ut :0 tips? Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Da-a var det på tide å ta litt rust på denne bilen.. Det har vært litt rust i venstre hjulbue som har vært lakket over, men det ser ikke spesielt pent ut. Høyre hjulbue har dekket subbet nedi på, når bilen var ekstremt tungt lastet på sommerturen min. Den har revet med seg lakk i hele flak, her er det bare å lakkere på nytt egentlig... Jeg tenkte å skru av forskjermene og få lakket disse hos en lakkerer.. Noen som vet hvordan man gjør det? Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Err.. Har vært en liten stund siden sist nå. Har ikke gjort så veldig mye siden sist. Holder på med høyre drivledd nå, og tenkte å bytte forstilling samtidig, siden jeg faktisk har delene liggende, og omtrent alt er av nå! Noen som har noen tips? Ville gjerne ha fått forklart hvilke bolter og avstander jeg må måle når jeg bytter, og hvordan jeg tar av endeleddene på riktig måte. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Har kjøpt ute/innetermometer med voltmeter til den: Hadde det samme i gamle, og var fornøyd med det der. Veldig greit å se hvor kaldt det er ute... Monterte det helt til venstre, over den venstre lommen til stæsj under dashet. Kabler trukket fra jordingspunkt ved koblingsrekke, og spenning trukket konstant fra 30-linjen, la en ny kabelsko inn på koblingsbolten. Sensor plassert på støtfangerbjelke, stripset. Har kjøpt forstillingskit Skal bytte høyre siden i dag, ifm. at jeg bytter drivledd. Bilen har fått på vinterdekk, litt deilig å ha 15" ballongdekk igjen :) Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg