pett3r Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 dim på de? 8x18? Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Det er Brock B6 8518 8,5Jx18H2 felger, ET35 LK112, med 225/40ZR18 dekk De passer greit på bilen min, gjør de ikke? Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 De vil bygge ca like langt ut som mine tenker jeg:) Jeg kjører på 8,5x18 et35;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Så var det pengene da.. Jeg har et gelbatteri og et Hertz kompsett som kommer i posten nå, har ikke betalt for dem enda. Hm.. Men det var jo en grei pris for pretty much akkurat de felgene jeg har mest lyst på. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Tror jeg er for blakk for å bytte denne måneden.. :( Har fått nye blinkers nå! Noen skriv hvordan jeg bytter dem, så jeg får lest det innen jeg har kommet hjem! Er det bare en bolt som man kommer til ved å ta av panelet der med sikringene eller? Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Blinkersene på skjermen? I så fall bare "vipper" du de ut. Husker ikke hvilken vei, men du kjenner deg til det. Bruker skrujern med tape på etc.. Nye er bare å poppe på. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Hvis du dytter/drar blinkyset forover vil du kunne trekke det rett ut. Er en plastikk bit som må presses sammen for at du skal få ut blinklyset. Det lærte jeg på den tungvinte måten, brukte en kniv og brakk av glasset :op: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Fikk det av nå, så bra ut. Må bare kjøpe meg fargede pærer i dag! Meldte meg inn i VACN i dag forresten :) Og er det noen som har lyst til å liste opp for meg noe bra bilpleieprodukter? Trenger shampoo, voks og kanskje en polerignsmaskin.. Hmm.. Noen som vet om noe bra pakketilbud rundtom? Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 jeg bruker hvertfall mequiars ;) hør med han inne her, han har mange bra produkter :) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Ja, jeg leste en pokkerivold lang tråd om bilpolering innpå der i dag. Tror jeg skal satse på Meg's, de hadde de fleste produktene jeg trengte. Kjøpte biltema sin 1200w poleringsmaskin i dag da.. Tror den skal være ganske så kurant. Så får jeg kjøpe hetter og litt guffe der inne da. Tror jeg skal gå for NXT voksen.. Hvilken bruker du? Kjøpte forresten org. A4-matter fra en kar der inne også, fikk de for 300 inkl frakt :) Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 voks er ikke alt! :op: skal bruke meq's washmitt(har du ikke? kjøp nå!:D) clay kit, lakkrens og voks og bruker nxt sin shampo:D Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Kjøpte du roterende eller ocillerende maskin? Dette er litt viktig. Produkter ment for hånd bør ikke brukes på roterende. Ligger jo en bilpleie for dummies her på bilpleie forumet. Mye god info der. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 http://www.bilforumet.no/bilpleie/174396-bilpleie-dummies.html Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Jeg kjøpte en roterende, rett og slett fordi at den tusenlappen unna for en poleringsmaskin som er bedre ble litt for mye for mitt budjsett. Vet at det ikke går begge veier ja, pga varmetoleransen osv. Leste igjennom Full bilpleie guide av Christer Antonsen, den var ganske grundig! Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Byttet endeledd idag! Endelig! Vi fikk den av ved å: Løsne bolten til endeleddet (14mm hex) Presse bolten inn igjen for å dytte akslingen innover. Turnet fullt utslag mot venstre for å dra akslingen utav navet. Fikk vippet den av med et skrujern omsider. Tok av de seks boltene i flensen på kassen. De satt godt med blå locktite. Voila, så var den av. Rusten og fæl.. Tørket vekk all greasen, smurte nye leddet grundig opp på nytt, tok ting sammen.. Resultatet: Ble mykere å kjøre, og ingen sirkus i svingene. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg