Gå til innhold

Vegards 98' A4 B5!

Ranger emnet


veegard

Anbefalte innlegg

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om det koster 650kr dekket.. mot 1300 for et annet dekk. Det må jo være noe som gjør at det er så billig. Har lyst på sikre dekk som er gode å kjøre med, som ikke støyer og som gir god driftsøkonomi.. Hm.. Men jeg er litt blank på dekkjøp egentlig, vet ikke hvor dårlig det er i forhold til et skikkelig et.

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som utgjør mesteparten av prisforskjellen er hvor popuær akkurat den dekkdimensjonen du søker på er. Er det en dim. det går mye av, produseres det masse av og har mye konkurranse = lavere priser.

 

Merkenavn har ganske mye og si også Hans;)

 

Tror det som utgjør prisforskjell på dekk er bremselengde (på vått og tørt føre), rullemotstand, støy, og selvfølgelig grep.

 

Summen av disse... Er vi enige da?

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Man får det man betaler for

2. Premium er - som i de fleste sammenhenger - dårlig value for cash

3. Kjøp noe kurant

 

Got it!225/40 er den mest attraktive størrelsen prismessig iallefall.. Må bare vite om det kommer til å subbe mye? Skal ikke senke veldig mye, siden jeg faktisk bor i Bergen, norges største byggeplass... ("#&"# bybane).

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Man får det man betaler for

2. Premium er - som i de fleste sammenhenger - dårlig value for cash

3. Kjøp noe kurant

 

Got it!225/40 er den mest attraktive størrelsen prismessig iallefall.. Må bare vite om det kommer til å subbe mye? Skal ikke senke veldig mye, siden jeg faktisk bor i Bergen, norges største byggeplass... ("#&"# bybane).

 

Sjekker du ut senken min, så kan jeg fortelle at det subber maks allerede der:op: Neste gang blir der hvertfall 215 på meg, lyden av subbinga er irriterende i lengden;)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så senken din, den så rimelig passelig ut for meg.. Om du sier det subber så må jeg enten kjøre traktor, eller får meg noe tynnere. Men 1130x4 er svinebillig for noen såpass greie dekk føler jeg.. argh. Jeg betaler iallefall ikke 250kr mer per hjørne for å få den litt lavere tror jeg.. kan ikke kaste penger på den bilen i evigheten heller :p

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår