asona_er_best Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Og jeg skal love deg at å skru på egen bil (bil generelt), kan du bare glemme å gjøre på TIP vg1. Snakker av erfaring der... skrudde på flere biler på tip vg1 jeg. neste uke har jeg med meg en 530 volvo topp som jeg skal bearbeide.. null stress om man faktisk gjør noe i timene og viser litt innteresse så går lærerene med på det meste av prosjekter om dem kan stole på at du gjør det.. har hvertfall aldri vært noe problem på åssiden vgs. læreren min maste nesten på meg etter å bygge bur i bilen min på skolen, men jeg valgte å ta det hjemme for å slippe å skru ut bensintanken pga verksted-regler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrdal Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 skrudde på flere biler på tip vg1 jeg. neste uke har jeg med meg en 530 volvo topp som jeg skal bearbeide.. null stress om man faktisk gjør noe i timene og viser litt innteresse så går lærerene med på det meste av prosjekter om dem kan stole på at du gjør det.. har hvertfall aldri vært noe problem på åssiden vgs. læreren min maste nesten på meg etter å bygge bur i bilen min på skolen, men jeg valgte å ta det hjemme for å slippe å skru ut bensintanken pga verksted-regler Da kommer det nok veldig an på hvor du går hen. jeg gikk på Hønefoss vgs, og der var det bare å glemme å skru på noe bil. Kunne til nød få ta med meg moped-motoren min å overhale den. Spurte flere ganger om vi kunne kjøpe en vrak-bil å skru på, men det var ikke snakk om. Skrudde på gressklippere bare :) Jeg fikk til og med ikke lov til å plane en moped-topp på dreiinga en gang :P hehe.. Og det gjald alle sammen... Siter -86 BMW e28. 518i. Vinterbil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 da har du virkelig kjipe lærere.. tok med meg svinghjul til volvo på vg1 jeg, dreide av mange kilo og skal avbalansere det sammen med veiva også neste uke trur jeg.. lærerene mine har jo drevet med bilsport så dem syns det er mere interessant enn å lage alt mulig anna drit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Gå for E30 om det er det du vil ha, ja:) Dyre deler er oppskrytt, du får sekser og ett karosseri som ser bra ut med kun felger og senk :) Kan jo kjøpe deg en 320 og heller snike nedi en 325 motor senere hehe? :P Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Kort fortalt: -Volvo 240/740 osv. -Mercedes w124/190e -BMW 5 serie meget kurrante biler og passer deg utmerket. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Heisann, :DEg er også snart 18, og skal ha førstebil... Liker å mekke litt sjøl :D Eg kommert nokk til å kjøpe, BMW 320i - Mercedes c180/e190 (2.3) ? - eller Audi 80/90 (a4) ? Finner mange fine biler til under 20 laken, som er litt "ødelagt", som trenger litt mekking. BMW 320i er jo rekke 6 med 140hk og bakhjulsdrift. Men styr unna BMW 4- syl... som 318, 318is, 316... :D er 150hk på 320i btw. Tenkt å hente meg en slik til helgen kanskje:) Men er jo mange 5serier til salgs for rundt 20, er vel bare å leite litt rundt på autodb og finn:) Siter Lyst til å føle deg dum? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariusgv Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 er 150hk på 320i btw.Tenkt å hente meg en slik til helgen kanskje:) Men er jo mange 5serier til salgs for rundt 20, er vel bare å leite litt rundt på autodb og finn:) Ja, veit :P sneik seg inn ein liten "trykk-leif" ;D Siter Golf MK3 1996, 1.6 GL - "low'n'slow" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 da har du virkelig kjipe lærere.. tok med meg svinghjul til volvo på vg1 jeg, dreide av mange kilo og skal avbalansere det sammen med veiva også neste uke trur jeg.. lærerene mine har jo drevet med bilsport så dem syns det er mere interessant enn å lage alt mulig anna drit. Går du på Åssiden nå?:D Begynner der til neste år, Men har en Kammerat der nå, mulig du vet hvem det er, Anders frandsen!? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Går du på Åssiden nå?:DBegynner der til neste år, Men har en Kammerat der nå, mulig du vet hvem det er, Anders frandsen!? hmm, nei hørtes ikke ut som en jeg kjenner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trofs Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Kadett C! Finnes faktisk en del av dem til salgs. Siter '96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil. '93 Calibra 4x4 Turbo. '80 Ascona B, 2.0N '94 Omega B 2.0 16v Prosjekttråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Takk for gode svar folkens=) Blir nok sannsynligvis en E30 jeg sikter for.. Som en lenger bak i tråden nevnte: verktøy.. kan dere med peil. si de mest grunnleggende verktøyene jeg bør skaffe? Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 er 150hk på 320i btw.Tenkt å hente meg en slik til helgen kanskje:) Men er jo mange 5serier til salgs for rundt 20, er vel bare å leite litt rundt på autodb og finn:) E30 320i yter 129hk, E36 320i yter 150hk. 2literen i E30 har 12v, i E36 har den 24v. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørni Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 bmw fin bil, Men når det først er noe feil er det ofte mye. Problemet med bmw er Prisen på deler også ca 13000 i forsikkring når du er 18 med 0% bonus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Det viktigste er at trådstarter ignorerer alle volvofantaster og gjør som han selv vil! Vil gutten ha Bmw, respekter det! Vil han ha volvo, respekter det å;) Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Opprinnelig skrevet av Nytern Vis innlegg Det viktigste er at trådstarter ignorerer alle volvofantaster og gjør som han selv vil! Vil gutten ha Bmw, respekter det! Vil han ha volvo, respekter det å;) Er interessert i begge merker.. Men BMW er langt mer fristende kan du si;) sykt pen bil med selser som er enkel og skru på.. Volvo ser jeg mer som en jordebil som går evig..=) Fornuftigst er seff Volvo/Ford., men BMW/Audi er hva hjertet sier.. Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg