-kaje- Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Jeg har 2 stk. rockford p3 12" som jeg har lyst til å bytte ut, lurer da på om LIB-1212/Dynabel 9412 vil funke bedre en p3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 tvilsomt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Tror ikke du vil få den store forskjellen der nei... Ser også at du har satt / mellom lib og dynabel, som om de skulle være samme elementet, men det er det IKKE, de er bare produsert på samme sted, men parametrene er helt forskjellig ;) Er du ute etter mest mulig bass og bråk? eller vil du ha mere hi-fi preget lyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Ikke bråk:P men best mulig trykk ja:) Har lyst på noe anna en rf siden alle har det så hvis det ikke blir dårligere går det jo fint. Eller er det noe anna du vil anbefale? må helst være 2x12" til max 4000. Ser att RE sx 10" koster 2000 men 12" 4000 o.O er vell ikke store forskjellen der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Vil f.eks 2 10" RE sx spille like bra som p3`ene? Er forresten en dynabel bf7501 som ska brukes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Elutstye har tilbud på dynabel DY9812 da, til 1998,- pr.stk, og de er ganske mye bedre en p3 vil jeg si... Ellers så er disse bra: http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=149_150_152&products_id=2373 Hvis du vil over på skikkelig golyd, så er seas lotus 12" veien å gå ;) http://www.mamut.net/dynabel/subdet158.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Ja di dynabelene var jo billig nå, men har lest litt rund å flere som mener dem ikke tåler så mye, stemmer dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg