Gå til innhold

190marius: Mercedes 190e 2,3

Ranger emnet

190marius

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånn der no er det framgang og dagene framover kommer det til og komme masse nytt, har begynt og brede bilen framme, pga djævelsk med subbing, legger ut noen bilder av det jeg har gjort til no og det er bare egentlig og tegne på skjermen hvor jeg skal kutte og drege den ut, for og så legge ei plate der den har blitt dreget ut, fikk ikke kuttet i dag, pga må dra i morgen og kjøpe meg en rettkutter har bare vinkelslipper og dremel, men det blir enten for stort og klumpat og dremel er bare stress og bruke når man har mye og kutte osv osv. her er et par bilder av det jeg har gjort til no.

DSC00804-1.jpg

og her er et til bilde.

DSC00803.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier bare: sett inn m103-motor i denne og sperrediff fra 16v! da har du kruttbørse som kan gå mer enn greit til hverdagslig kjøring.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, da har man begynt ordtlig med bredde prosjekte begynte og kutte skjermen med en dremel, anbefales ikke, var "pain in the ass" tok alt for lang tid og kutte platene ble bare spist opp, men skal legg ut noen bilder av prossesn til i dag, og i morgen får jeg rørtråd til sveise apperatet, så da skal det begynne for orntlig og fabrikkeres: D

her er jeg begynt og kutte.

DSC00805.jpg

DSC00808.jpg

DSC00809.jpg

DSC00810.jpg

DSC00811.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isteden for å sitte å streve med en dremel, kan jo du ta å invistere i en slik luftkutter? De selger de overalt egentlig, koster ikke stort helder, og er gode å lettanvendelige. :) Får både kapp og slipeskiver til de.

90114.gif

90' Mercedes-Benz 300TDT S124 - Go'vogna

91' Ford Sierra 2.0CL

02' Suzuki RM 125

85' Honda CR 80 Høy - Til salgs! ANNONSE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider