Gå til innhold

190marius: Mercedes 190e 2,3

Ranger emnet

190marius

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jess, i dag fikk jeg begynt med og legge glassfiber sparkel, så skal vente ei stund no, så skal jeg slipe den litt, ned før jeg går ut og legger på flerelag og tilslutt, legger på vanlig sparkel for og få den fine overflaten: ) legger ut litt bilder til no, også kommer det sikkert en update senere: )

DSC00869-1.jpg

DSC00870.jpg

DSC00871.jpg

DSC00872.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jess, det blir en liten oppdait til i kveld. begynner og skjønne mengden med arbeid, men har fortsatt et sinsykt pågangs mot, for at begynner og se hvordan dette kommer til og bli:D

DSC00874.jpg

DSC00875.jpg

DSC00876.jpg

DSC00877.jpg

DSC00878.jpg

DSC00879.jpg

DSC00880.jpg

fikk lagt et til lag med sparkel før jeg tok kveld: ) men i morgen er det på an igjen: )

kan ikke vente: D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, i dag var jeg i garasjen i en 3-4 timer, og fikk gjort en hel del: )

er så godt som ferdig med og sparkle og slipe er en 10 min igjen på den maks, og skrudde delvis av, til den skal lakkeres og smøres på tectyl, eller noen av dere som vet om som jeg heller burde bruke?

og fikk også smurt på glassfiber sparkel i dag på den andre siden, så når man er ferdig helt ferdig på den ene siden, så er det bare og begynne på den andre siden "woohoo" begynner og gå rimelig lei av den svartens sparkelen, men regnet med det, og har vel ikke mistet på gangsmotet,

men det ble ikke noen bilder for at glemte og ta med telefon når jeg for i garasjen, så glemte det helt av, men blir giga bilde update i morgen med bilder.

og har tenkt litt over motor skifte har kommet fram til at det heller blir en m103-motor, så er på leiting etter en no, det er bare og si i fra om noen av dere kommer over en, gjerne bulkete og jævlig, skal bare ha motor, girkasse, og understellet, og kansje noe smått, får se det ann: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider