Gå til innhold

Gutt på 8 i Iran stjal - fikk armen knust som straff

Ranger emnet

_Evje_

Anbefalte innlegg

Hei, fikk just en e-mail som jeg synes var litt interessant.

THERE ARE NO WORDS TO DESCRIBE THIS!!!!!

MAY GOD HAVE MERCY ON US!!!

No religion can ever justify such hideous crimes

Pass it on ......let the world know what's happening in the name of Islam...

Pass this to all, for public awareness.

It must be sent WORLD WIDE!

Even if this message is sent to you more than once, just keep on passing it on!

Vet ikke helt sikkert om dette er sant. Men hvis dette faktisk stemmer, er det jo litt greit å vite hvordan andre mennesker lever. Uansett er det jo litt fint å ha i tankene at det i Iran faktisk er mennesker som kan oppleve lignende straffer for å begå lovbrudd.

Endret av Margido

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hvis man blir tatt for å runke i Indonesia så er straffen Halshugging.

woow! den e litt lei for de som er singel da :)

men ang armkutting er litt i kanten men det er vel "rettferdig" ?

man lærer fort av å oppføre seg

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel fortjent? Kan du ikke komme til meg så jeg kan gi deg som fortjent etter den uttalelsen der? Seriøst?!!

I fare for å bli bannet, så går jeg ikke lenger enn å si at du skulle hatt skamjuling.

Og på hvilken måte skulle jeg blitt straffet for det? Er ikke ulovlig å ha egne meninger, og jeg mener at det er vel fortjent og at det skulle vært sånn i Norge også!

Du lærer ikke av å bli snakket til, eller et lite fengselsopphold. Det du lærer av er det du må lide for i de senere år...

men den tingen i Hong-Kong var kanskje litt drøy =P

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke drøyt å knuse hånden på en 8 år gammel gutt?

Uansett. Ingen knuste handa mi når jeg var kleptoman i mine yngre dager. Jeg lærte hva som var rett og galt uten straff.

Kom ikke her å si at du aldri har stjålet en dritt. Kjenner ingen som aldri har stjålet et eller annet.

Har ei datter på 5 år jeg. Om hun stjeler så er det faen ikke passe straff og knuse handa på a! Noen er faen meg så blåst i huet!

Jeg håper en moderator stenger denn jævla dritt tråden, for slikt vil jeg faen ikke se.

Tråd er rapportert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett. Ingen knuste handa mi når jeg var kleptoman i mine yngre dager. Jeg lærte hva som var rett og galt uten straff.

Kom ikke her å si at du aldri har stjålet en dritt. Kjenner ingen som aldri har stjålet et eller annet.

Har ei datter på 5 år jeg. Om hun stjeler så er det faen ikke passe straff og knuse handa på a! Noen er faen meg så blåst i huet!

Jeg håper en moderator stenger denn jævla dritt tråden, for slikt vil jeg faen ikke se.

helt enig med deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd er rapportert.

hvorfor skal tråden stenges da?

må da være rom for å diskutere straffemetoder i andre land og kulturer.

detter er et diskusjonsforum og det er da normalt at folk har forskjellige meninger.... både for og imot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir ikke lei meg...blir mer lei meg av at det utøves islam i norge også...men det er jo totalt harmløst ifølge rødtoppene..

Loool.. "Utøves" islam ja.. Er det sharialover du tenker på her eller? Ja, vil tro enkelte setter sharia foran norske lover.. De må vekk, ut, nakkeskudd, fyll inn det som passer best :) hehe

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loool.. "Utøves" islam ja.. Er det sharialover du tenker på her eller? Ja, vil tro enkelte setter sharia foran norske lover.. De må vekk, ut, nakkeskudd, fyll inn det som passer best :) hehe

Eirik

kall det hva faen du vil bare du kan slutte å lukke øya for realiteten...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vl.no/verden/article3630725.ece

I god behold. Generalsekretær i Redd Barna, Gro Brækken, har fått e-posten og reagerer. Ifølge NRK ble bildene av gutten først publisert i 2005 etter gateshowet Maareke Giry i Iran av telegrambyrået Irna. Byrået fortalte hvordan barn ble brukt av voksne til å vise «triks» mot betaling. Det siste bildet der gutten sitter med begge armene i god behold, er ikke med i bildesekvensen som nå ligger på YouTube og sendes rundt.

Fiendebilder. Religionshistoriker Berit Thorbjørnsrud sier til NRK at hun generelt er på vakt mot historier om ting hun ikke har hørt om før, som denne avstraffelsesmetoden. Hun tror bildesekvensen kan komme fra folk som ønsker å skape et fiendebilde av muslimer. Hun ser det som ikke usannsynlig at bildeserien blir brukt for å legitimere et mulig framtidig angrep på Iran.

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider