seth91 Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 (endret) Hei! dette er vel et forum med mest bilglade, men kan jo hende det er noen som har sansen for Motorsykler og? skriv hvordan sykkel du har, og legg gjerne opp et bilde:) Selv har jeg nå en Aprilia RS 125, 2002 mod. Nydelig sykkel både å kjøre og se på! etter min mening Min er den til venstre Endret Mars 9, 2009 av seth91 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Triumph Adventurer, 97mod. Er på avatar men bakerst... Ble litt feilberegnet det der... Flere som har pms her? :) (Parkert motorsykkel syndrom) Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Beta 525 SM 06 mod er forøvrig til salgs har også to stk Tempo Panter en 77 mod og en 80 mod men holder på med sånn smålig oppussing av begge to så tørr ike legge ut noen bilder før de er ferdige. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 (endret) nye gliset til fatter'n.. uten den stygge greia ved lykta da selvfølgelig. Endret Mars 9, 2009 av KlovnDaniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Har en 1999 GSX 600R stående, venter berre på at våren skal komme så den kan komme utav vinterdvalen :) Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Kjører "motorsykkel" jeg også.. Aprilia Rs Tuono (50cc.lalal) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hvordan ligger de Betaene i pris? Har vanvittig lyst på KTM med tiden, men synest de er greit dyre til tider! Jeg kjører slik::scooter:(for tiden) Har en lit mer classy moppe stående til restaurering.. Regner ikke med at jeg har penger til mellomklasse, så tror jeg venter med lappen til jeg fyller 21, og kanskje har fått så mye vett at jeg klarer å beherske en tungsykkel.. Er så utrolig mange idioter som skal tøffe seg så jæ**** hele tiden her. En på KTM som går på bahjulet bare du ser på han omtrent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 (endret) Cagiva Mito:D Skal få pulverlakkert felgane svarte og hive på rød rimtape Mest trulig må eg også ha motoroverhaling:( NB: Feil dato på bilde, er ifrå sommar 2008 Endret Mars 9, 2009 av Skulebollen Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 (endret) Cagiva Mito:D Skal få pulverlakkert felgane svarte og hive på rød rimtape Mest trulig må eg også ha motoroverhaling:( Edit: Quoted person fekk bildet sitt;) Endret Mars 9, 2009 av asbjørn Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Jeg kjører Også ''Motorsykkel'' En Honda Camino, Og en Honda Wallaroo:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakapparat Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Har kjørt Harley i noen år. Har hatt en 65' Jernsportster og en 85' Softail. Er for tiden sykkelløs (de måtte vike plassen for leilighetskjøp), men drømmer så smått om en BMW i GS-serien etterhvert, gjerne en F650GS Dakar. Savner Softailen, men jeg tviler på om jeg kommer til å kjøpe meg Harley igjen. Siter Propeller i innsuget er juks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Har moped jeg :P Blir nok MC på meg og en gang, satser på Enduro/SuperMotard da! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Her er min 140ccm ;) Vurderer å kjøpe meg en ny GSX-R 600... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Er så utrolig mange idioter som skal tøffe seg så jæ**** hele tiden her. En på KTM som går på bahjulet bare du ser på han omtrent. Her i gården er det to stk orange KTM som leker seg konstant =P Dag som natt, og de drar også på bakhjulet så ofte som mulig =P Men har lyst på sykkel. Tør bare aldri å ta det store skrittet. Er også en anelse redd for å dø i trafikken =/ Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 ducati 748sps http://gallery.mycareface.com/30_08_2008 <- flere bilder Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg