SATYR Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Jeg oppdaga at det satt en pioneer veksler i en bil jeg kjøpte meg nå for litt siden. Det jeg lurte på er om kantakta på kabelen som skal inn i hovedenheten er lik på andre typer hovedenheter? Jeg synes den ser lik ut som den som er på panasonic, men er ikke sikker. Ps: veksleren er kanskje ti år gammel og det er en rund kontakt pluss to lydkabler. Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Om skifteren har en "P" i modelbetegnelsen, så passer den i hop med dagens Pioneer cd-spillere med "P" i modellbetegnelsen ;) Menneh...hva i svarte skal du med cd-skifter, når du kan bruke USB/iPod etc. da?! :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Takk for svar! Har fm-sender på mobilen også og 4 gb med musikk men hadde vert tøft å fått brukt cd-veksleren når den først sitter der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Det blir "litt" bedre lyd med en CD-skifter kontra noe komprimert skrot via FM-sender dah... ;) Men forøvrig tror jeg den CD-skifteren er av forrige Pioneer-protokoll... legg ut et bilde! Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 (endret) Her er noen fotos: [/img] [/img] [/img] Endret Mars 10, 2009 av SATYR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Det er en eldre sak ja, rundt 15-20 år, og passer ikke til dagens Pioneer-spillere. Gir deg 300,- for skifteren inkl. frakt om du får ut kabelen hel! Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Har sannsynligvis fått tak i en spiller nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg