tharealbassmachine Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 hvor stort volum på kasse og hvor stor bassport skal jeg ha for og opnå mest mulig lydtrykk med en kicker solobaric L5 15"? :D hilsen Daniel Siter Nissan 200sx s13 1990mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 søk litt på dette forumet. mange som har spurt om akkurat dette spørsmålet. dessuten står det i manualen til subben hvor stor kasse den skal ha ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Kicker anbefaler lukket kasse fra 42,5-70 liter... Siden du har kjøpt deg en kicker L5, så regner jeg med at MASSE bass er målet, og at fin lyd ikke er så viktig..?? Så kjør på med 70 liter lukket kasse du, og en skikkelig forsterker ;) Har du lite greie på kassebygging, så kan jeg sikkert hjelpe deg, bor jo bare 10 minutter unna ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg