Slettet bruker Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 (endret) BILLIG og ferdigprutet! 7.5x20" felger med gode 225/35 dekk (mye mønster!) selges veldig billig. De er kun 7mnd. Felgene er rette, ingen kast eller skjevheter, men er dessverre ikke strøkne. Selges av den grunn for under halv pris av det jeg betalte.. Èn av felgene har en liten kantskade på ca 10-15cm etter fortauskant, den vises ikke så godt, men den er der. Har også flasset litt klarlakk av kromkanten. Bilder kan sendes. Passer både 5x110 OG 5x112. ET42. Ta kontakt! Endret Mars 9, 2009 av Slettet bruker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 hvilket merker er dekk og felg? hvor er de kjøpt? hvor stort er senterhullet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 hvilket merker er dekk og felg?hvor er de kjøpt? hvor stort er senterhullet? Vet ikke hvor stort senterhullet er, og jeg har ingenting å måle med dessverre. Felgene er kjøpt hos Shariff i Oslo, August i fjor. Dekkene heter "Strata" og er et godt, slitesterkt dekk, jeg har bare positive erfaringer med disse etter å ha kjørt ca 10.000km på de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 er det mulig å finne ut hvor stort senterhullet er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 er det mulig å finne ut hvor stort senterhullet er? Har prøvd å sjekke det, men finner det ikke ut dessverre. Kan ikke hjelpe deg.. Hvilken bil har du? Har forresten fått en kjøper fra Hareid som vil kjøpe usett, han kan hente når det passer for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Solgt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Solgt for 4000kroner :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Solgt for 4000kroner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLee Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Vet ikke hvor stort senterhullet er, og jeg har ingenting å måle med dessverre. Felgene er kjøpt hos Shariff i Oslo, August i fjor.Dekkene heter "Strata" og er et godt, slitesterkt dekk, jeg har bare positive erfaringer med disse etter å ha kjørt ca 10.000km på de. bare til info: strata er faen ikke et godt dekk, å påstå det i en salgsannonse blir for drøyt. det er ett jallamerke som ikke kan sammenlignes med annerkjente merker. at det er slitesterkt er det ingen tvil om og det kommer av at det er knall hardt og farlig på vått føre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 bare til info:strata er faen ikke et godt dekk, å påstå det i en salgsannonse blir for drøyt. det er ett jallamerke som ikke kan sammenlignes med annerkjente merker. at det er slitesterkt er det ingen tvil om og det kommer av at det er knall hardt og farlig på vått føre Jeg har bare positive erfaringer med disse etter å ha kjørt ca 10.000km på de. Hvilke erfaringer du har med disse dekkene vet jeg ikke, men jeg har erfart at dekkene er gode! Min bil sitter godt på veien med disse, men jeg tviler ikke på at du kanskje han ha rett. Kanskje din bil er tyngre slik at kjøreegenskapene i dekket forandrer seg? ..eller kanskje det bare er du som har andre krav til et dekk enn det jeg har? Ikke vet jeg, og ikke bryr det meg heller, jeg er fornøyd med dekkene til denne bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg