Kruflaz Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 (endret) Jeg lurte på hvilken motor som lett passer til bilen min? noen som har tips? :hellothere: er jo bare en 1.8 l forgasser i den, å det er jo ikke noe jeg aller helst skryter på meg :spin Endret Mars 9, 2009 av Kruflaz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 så du vet det så er det ikke forgasser, men monopoint-innsprøytning. Det er mye rart som passer i denne, men kan bli litt arbeid med ledningsnett. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Hei! Om du vil ha litt mer respons i venton din, så passer 2.0i og vr6 motoren rett i. Litt jobb med ledningsnett er det jo men også veldig lærerikt :) Men om du mener å bytte til en av disse motorene råder jeg deg til å finne en hel bil så du får med deg alt av understell, med tanke på bremser osv. Da du må ha dette for å få det godkjent. Også greit med tanke på eksos osv. Driver selv med ombygging av min vento 1.8 til 2.8 vr6 og det blir en del ledninger for å si det sånn, men passe på å merke alt og ta seg god tid så er det vel håp :) Forstår godt at du er på utkikk etter annen motor, 1.8 er ikke av de råeste når det gjelder respons ;p Håper dette kan gi deg noe svar og du må gjerne spørre om du lurer på noe, så skal jeg ihvertfall prøve å gi deg ett svar :) Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruflaz Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Takk for svar :) Det jeg da lurer på er jo det ledningsnette :p hva må til på f.eks en 2.oi for og få den til å fungere i min bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg