Gå til innhold

Varmeapparat problem!

Ranger emnet

Evolve

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg en Golf III 95mod. Da jeg skulle kjøre bilen hjemover, skrudde jeg på varmeapparatet, og bryteren var noe tungt å vri på, så jeg måtte ta i litt. Etter dette har ikke vifta fungert.. Jeg har sjekka sikringen, og også sjekket at det er kontakt mellom "kobberet" bak bryteren,men fremdeles er det ikke liv i vifta.

Noen som har vært borti lignende, eller andre som har tips om hva som er feil?

"95 VW Golf III (grevlingbil)

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er fler vaiere bak der...

Prøv å bytte panel ville jeg foreslått og =) bare pass på å feste vaierene til riktige fester så du får styrt riktige ting...noen hadde kuka til dette på dama sin gamlebil så gikk faen ikke ann å få luft noen annen plass enn ved bena...

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kjøpt meg en Golf III 95mod. Da jeg skulle kjøre bilen hjemover, skrudde jeg på varmeapparatet, og bryteren var noe tungt å vri på, så jeg måtte ta i litt. Etter dette har ikke vifta fungert.. Jeg har sjekka sikringen, og også sjekket at det er kontakt mellom "kobberet" bak bryteren,men fremdeles er det ikke liv i vifta.

Noen som har vært borti lignende, eller andre som har tips om hva som er feil?

Hei, har en Golf III 95 selv, og har fått noe liknende problem. Men hos meg har justeringa mellom varm og kald luft gått.. Det viste seg da jeg åpna, at det var noen klips som holder vaierne på plass,har blitt ødelagt(antakelig fra forrige eiers bytting av lyspære til panelet). angry2

Dvs. at vaierne ikke holdes på plass og det ender med at noe går i stykker, kanskje også lenger inn i systemet:(

Hvorfor skal folk som virkelig ikke har peiling absolutt tukle med sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider