Raceworld Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Min favoritt er KW. KW sportsdempere og senkefjører på begge mine biler. Jeg er ikke så begeistret for justerbart pga. (i mine tilfeller) klarering ved høyt ET og en evig kamp med justering for perfekt resultat. Jeg er fornøyd. Raceland og Vmaxx (begge justerbart) har vært montert, men ingenting å skryte av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilnino Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 har kikka litt på kw,har hørt mye bra om det.noen som vet hvor det er best pris på KW? er det 35senk du har? tror jeg klarer meg med det.er tross alt en familiebil. men lurer litt på å gå for 40 fremme å 35 bak,med sub baki å litt last ser jo bilen helt corny ut når den er høyere fremme. Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Jeg har 50/40 på en A3 og 60/40 på en Golf. Blir litt feil å sammenligne med Passat, så mitt tips er å skumlese prosjekt-tråder enten her eller på VACN (om du er medlem der).. Jeg har handlet med http://www.senk.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg