Gå til innhold

28. oktober 2011: Jorden går under (LES)

Ranger emnet


Mikal B

Anbefalte innlegg

Er tydeligvis noen som er oppmerksomhetsyk her i dette landet. Legger ved et lite utsnitt av linken:

 

Vår planet vil stoppe sin rotasjon fullstendig i tre dager. Intense elektromagnetiske stormer kan oppstå og knekke den globale infrastrukturen. Rødt støv kan regne ned på planeten og påføre drikkevannet en rødlig farge. Jordskjelv og ekstremt kraftige regnskyll vil kunne oppstå. Gigantiske vulkanutbrudd kan mørklegge himmelen verden over med røyk og aske. Orkaner og enorme tsunamier vil jevne det meste med jorden. Polskifte vil endre værforhold og klima betydelig og vippe jorda over sin egen akse. Isen på Sydpolen og Grønnland kan smelte på kort tid og medføre at verdenshavene vil stige betydelig. Kontinenter vil synke i havet og andre land vil stige.

 

Er det sant eller bullshit? Hvem vet... Les linken og si sin mening.

Planet X

Endret av Mikky'en
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg om det er sant eller ikke, jorden har vært spådd at den skal gå under i flere hundre år nå.

Og gjør den det så kan vi ikke gjøre noe med det allikevel!

 

Det er alltid noen som går på dette og begynner å bli hysteriske.

 

I smell BS!

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg om det er sant eller ikke, jorden har vært spådd at den skal gå under i flere hundre år nå.

Og gjør den det så kan vi ikke gjøre noe med det allikevel!

 

Det er alltid noen som går på dette og begynner å bli hysteriske.

 

I smell BS!

 

Jeg bare sitter å ler:P BS laaang vei dette.

 

Dagen før jeg blir 21.. Typisk.. Klarte ikke det engang liksom :D

 

 

Eirik

 

hehe:P Det er kjipers:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor har de bilde av frøbanken da? akurat som den er skyld i dette:P jeg tror på dette, jeg tror også at jarlsberg osten egentli ikke har hull det er bare en illusjon:P

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

 

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår