Stratmann Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Hei! Noen som har erfaringer med å bruke 3x10" i kasse med et stort rom (forøvrig lukket)? Basserne jeg skal bruke er 3 stk 10" audiobahn aw1000v, på 1000 w peak, og 600 rms hver. Er for eks denne kassen brukanes:)? http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=JXMTH210&vg=85&vgpath=Varekategorier/48/21/85 Takker for svar på forhånd:) Siter Audiobahn excursion...sier ikke mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Det står i manualen til elementene, hvor stor kasse de skal ha... Men hvorfor bruke mere på kasse, enn det elementene koster?? Hadde det ikke vært bedre å kjøpt 1stk 12" av kurant merke, så sparer du masse plass? En BRA 12" spiller bedre enn de tre 10" du har ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratmann Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Hei! Ja, veit at dette står i manualen, men der er det kun skrevet anbefalt volum for en sub! Kassen jeg muligens er interessert i har jo et helt rom til alle basserne!:) Ja, har prøvd å selge basserne både på Finn.no, og her på forumet, men virker ikke som folk er interessert! Kunne tenke meg en kraftig 12", som du sier med tanke på plass. Problemet er bare å få solgt de jeg allerede har:) Siter Audiobahn excursion...sier ikke mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Er bare å gange volumet med 3 det da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratmann Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Ja, er jo en mulighet det:) Tror forresten jeg bare bruker to av 10", er det jeg har brukt hittil, spiller helt rått det, så tror jeg holder meg til det;) Takker for svar! Siter Audiobahn excursion...sier ikke mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg