Gå til innhold

Hvordan løsner jeg dørterskel-listene i min Omega B?

Ranger emnet

turbotrondsen

Anbefalte innlegg

Den kom orginalt med diskanter i speilhusene.

Er du interessert så har jeg mtx sine high end komponent sett til dørene som du kan få til en fin pris. De er selfølgelig nye.

6.5" foran og 5 1/4" bak. Skal du ha sub også har jeg en mtx 7512 med dobbel spole liggende. Denne også ny.

Hva er en fin pris?

Bør disse drives med egen forsterker?

Kjenner ikke at det frister å legge opp mer kabler i tilfelle.

Vet at det er blitt lagt tykkere kabler til høytalere fra før, så hvis det kan kjøres på spiller, slipper jeg for mye ledningstyr.

I`m not driving too fast, I`m flying too low...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en fin pris?

Vet at det er blitt lagt tykkere kabler til høytalere fra før, så hvis det kan kjøres på spiller, slipper jeg for mye ledningstyr.

Er ikke noe stress å strekke nye kabler, har du ledningsstikk mellom dør og "cockpit ;)" så er det bare å klippe av høytalerkablene inni bilen og strekke ledninger derfra, vil ikke merke noe på lyden pga dette, delefilter kan du også legge i døra og strekke ledninger til diskant og høytaler fra. Var det jeg ble anbefalt på bilradiospesialisten da dem pleier å gjøre det på omega b, blir alt formye jobb og måtte borrehull i f.eks kontakten for å strekke ledning eventuelt borre hull i dør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe stress å strekke nye kabler, har du ledningsstikk mellom dør og "cockpit ;)" så er det bare å klippe av høytalerkablene inni bilen og strekke ledninger derfra, vil ikke merke noe på lyden pga dette, delefilter kan du også legge i døra og strekke ledninger til diskant og høytaler fra. Var det jeg ble anbefalt på bilradiospesialisten da dem pleier å gjøre det på omega b, blir alt formye jobb og måtte borrehull i f.eks kontakten for å strekke ledning eventuelt borre hull i dør...

Okei. Ja det var igrunn ganske smart løsning!

Får hive inn subben i første omgang, så tar jeg det derfra :)

I`m not driving too fast, I`m flying too low...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en fin pris?

Fin pris? litt over halv pris evt.

Må kjøre egen forsterker ja. Min 75w rms

95 Omega b 2.0 16v

00 Audi A4 2.5tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider