Gå til innhold

Faen til kjeltringer.Del 2!

Ranger emnet


Viking067

Anbefalte innlegg

Ikke si det vet om noen dopiser som ble tatt med en rs turbo her i byn og den bilen ble tauet inn på snuten sin parkering , men gutta ville ha den igjen så de stal den rett under nesa til snuten:D

det endte med at snuten tauet bilen på bosset og forlangte å få se de presse bilen ,da var de lei:D

2000 Vw bora slow and soon to bee low edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen at det er mulig! det skulle vært dødsstraff på sånne.. det er jo rett og slett ren ondskap. jeg kunne drept hvis noen hadde gjort noe sånnt mot meg. håper de finner ut hvem som gjorde det. jævla svin! :aug:

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har for tiden bilen stående på fire lekablokker hos nilen bilberging i lillestrøm :(

 

dem rappan på skjetten kjørte den til heia industriområde ca 1.5-2 mil.

 

skrudde ta felga rappa stereon å ratte slapp den ned på en stor stein å bulka skjermen + støtfangeren :mad:

 

det er en golf gti ( ikke den vanskeligste bilen å stikke av med)1984 mod .

 

men han takstmann kisen mener jo at den har jo ikke størst verdi den da ? hallo

 

så jeg måtte jo bare be om å få igjenn bilen da kjøpe no nye deler

 

å satse på at jeg møter på den/de en gang hirr hirr blikke no onkel blå da nei.

 

så får dere tilbud om fire alu felger med vinter/helårs dekk, cd veksler,fire høytalere eller en forsterker til en rimelig penge så kan det jo være det som forsvant

 

jon

lordbongo

 

77 mod 3.0 gl granada stv

77 mod 3.0 gl granada sedan

1/2 74 mod consul coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår