Gå til innhold

Politi hadde ikke menn til og ta innbruddstyver på fersken.

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=557277

Nå må vel for pokker politikerene skjønne at politiet i norge trenger MER folk. Dette går jo ikke ann!

Dette er absolutt ikke et spark i siden til politiet, mer et spark i hodet på samtlige politikere. Les spesielt nederste delen av artikkelen hvor operasjonslederen blir intervjuet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tragisk. Leste saken i ste. Altså, det er bra dette bare har vært noen smågreier, men hva gjør politiet den dagen det kommer en drapsmann til kommunen? Eller andre steder for den saks skyld? Skal dem fortsette å si til en eller annen fyr som er skutt at han må vente til bilen er klar?

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler enorme summer i skattepenger, men hvor blir disse pengene av? Ingen statlige greier har penger, de er jo lutfattige. Særlig sykehus og politi har lite penger, disse er jo de som trenger pengene mest! Stakkars folk i det området sier jeg bare. Det som ville vært knallgøy derimot, var om lennsmannskontoret fikk innbrudd, og politiet var ute, og ikke hadde noen mann til disposisjon :P

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle nok sett de hadde vært der på flekken om de som hadde blitt utsatt for innbruddet hadde sagt de ordnet innbrudstyvene selv. jeg er værtfall ikke i tvil om hva jeg gjør om noen er så dum at de bryter seg inn hos meg når jeg er hjemme! politiet ordner jo ikke opp når lovlydige borgere blir utsatt for kriminalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ville vært knallgøy derimot, var om lennsmannskontoret fikk innbrudd, og politiet var ute, og ikke hadde noen mann til disposisjon :P

Haha... Vi skal ikke bare utføre det da? =P Hehe...

ikke nok med at de bare er underbemannet, men jeg mener nå hvertfall de prioriterer helt feil, hvertfall her i bygda!

Er ikke så mye bedre her i byen heller da...

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem var sikkert opptatt med å trakasere rånere, sjekke dekkdybde, lykter og sende deg på teknisk kontroll uten noe grunn.

Såklart politiet er underbemannet, men det har også noe med prioriteringer å gjøre.

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg leste en plass og lo godt...

Mann ringte politiet og sa det hadde vært innbrudd i huset hans...

Politiet hadde ingen biler som kunne komme¨å hjelpe..

mannen ringer 5 min etterpå, å skriker:

Jeg har skutt 2 personer, der og der...

Da kom det 2 politibiler og en ambulanse med EN GANG og ett politihelikopter...

Politimannen spør; hvor er likene???

Mannen svarer; Dere sa jo at dere ikke hadde biler som kunne komme??...

:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg leste en plass og lo godt...

Mann ringte politiet og sa det hadde vært innbrudd i huset hans...

Politiet hadde ingen biler som kunne komme¨å hjelpe..

mannen ringer 5 min etterpå, å skriker:

Jeg har skutt 2 personer, der og der...

Da kom det 2 politibiler og en ambulanse med EN GANG og ett politihelikopter...

Politimannen spør; hvor er likene???

Mannen svarer; Dere sa jo at dere ikke hadde biler som kunne komme??...

:D

Hvis man vil være sikker på å få førsteprioritet fra politiets side ved et innbrudd sier man ganske enkelt at gjerninsmannen kjørte snøscooter.

Da er de på åstedet på under 2 minutter uansett hvor i verden de måtte befinne seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold nå kjeft for faen, dere har selv stemt på elendigheten, nå ser dere konsekvensene.

Vel det er valg i år, stem rett.

Definer rett.. Jeg vet bare at mer purk betyr også flere inkompetente idioter som kicker på alt ugodkjent på bil. Jeg mener, hvis vi skal holde oss på et sykt lavt nivå og se ting kortsiktig og snevert :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definer rett.. Jeg vet bare at mer purk betyr også flere inkompetente idioter som kicker på alt ugodkjent på bil. Jeg mener, hvis vi skal holde oss på et sykt lavt nivå og se ting kortsiktig og snevert :)

Eirik

helt enig med eirik her.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider