Gå til innhold

Politi hadde ikke menn til og ta innbruddstyver på fersken.

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

Dem var sikkert opptatt med å trakasere rånere, sjekke dekkdybde, lykter og sende deg på teknisk kontroll uten noe grunn.

Såklart politiet er underbemannet, men det har også noe med prioriteringer å gjøre.

Der er jeg faktisk HELT enig med deg.. Jeg har blitt stoppet 4 ganger på 3 dager fordi de skulle sjekke bilen min..

Jeg blir så forbannet når Politiet prioriterer feil.

Det er greit å bli sjekket en gang iblandt i kontroll liksom, men 4 danger på 3 dager fordi jeg har lav bil, brede dekk og strekk + soting. Hvorfor skal de stoppe ungdommer som kjører LOVLIG? Kan de ikke gjøre noe nytte av seg her i verden da?

Jeg spurte de rett ut om de hadde lite og gjøre jeg, og da fikk jeg svar:

"Vi har mye å gjøre vi, så har egentlig ikke tid til å stå å prate med deg nå. Hade"

Så ti min etterpå så ser jeg samme TO politibiler står og snakker LENGE på en bensinstasjon. Jeg var litt sulten så jeg gikk inn å kjøpte meg mat og satt meg tilbake i bilen. Sto der i ca 30 min så gikk jeg bort til Politimennene som satt der og spurte om de hadde mye å gjøre..

"Det skal vel ikke du bry deg om?" Fikk jeg som spydig svar.

Jeg blir så FORBANNA på disse arogante politi idiotene!

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at dem ikke bryr seg om bremser fungerer, blei ferska i teknisk jeg med uoriginal dekkdim.(latterlig) Spurte om han også ville sjekke bremser og håndbrekk, nei det var ikke så viktig sa han:S

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jeg stoppa fordi jeg har for pen bil? :O Gleder meg til i sommer når brødrene mine kommer hit med bilene sine. De er VÆRRE enn min xD :P

Jeg skal skaffe meg ett magnet skilt eller noe som det står:

Politiet hater meg, fordi bilen min er penere enn deres!

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jeg stoppa fordi jeg har for pen bil? :O Gleder meg til i sommer når brødrene mine kommer hit med bilene sine. De er VÆRRE enn min xD :P

Jeg skal skaffe meg ett magnet skilt eller noe som det står:

Politiet hater meg, fordi bilen min er penere enn deres!

"Blink med blålysa om du vil kappkjøre" da blir du nok oppfordra til kappkjøring ganske ofte.

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definer rett.. Jeg vet bare at mer purk betyr også flere inkompetente idioter som kicker på alt ugodkjent på bil. Jeg mener, hvis vi skal holde oss på et sykt lavt nivå og se ting kortsiktig og snevert :)

Eirik

Hvem faen er det du tror du er egentlig ? Hva får deg til og tro at du har rett til og sitte her og kalle politiet for inkompetente idioter?

Mange firkanta rasshøl der ute men også mange i politiet som er greie og ha med og gjøre.

Jeg stemte ikke for elendigheten så hold kjeften din forbanna kjeltring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til sammenligning er Norges forsvarsbudsjett på 789 milliarder.

Jepp, og det er også for lite. Panserbataljonen og 2 Bataljon måtte utsette et helt årskull pga for lite penger. Soldater som har vært 5 måneder inne i førstegangstjenesten har kanskje en uke ute i felt. Latterlig.

Definer rett.. Jeg vet bare at mer purk betyr også flere inkompetente idioter som kicker på alt ugodkjent på bil. Jeg mener, hvis vi skal holde oss på et sykt lavt nivå og se ting kortsiktig og snevert :)

Eirik

Mmmmmm, ironi. Syrlig ironi. Det smaker godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! En kompis av meg prøvde seg på noe lignende, bare på pur faen.

Han ble stoppa av politiet i en eller annen rutinemessig kontroll. Så når de spurte han om vognkort og førerkort, presterte han å bryte ut følgende:

"Det e på grunn av at æ e svart, ikje sant?"

Fyren er hvit som snø.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ringe onkel i dag...

"Vi har ikke noe ledig bil akkurat nå, vi tar kontakt senere"

Jaggu det er det man vil høre da man gjerne vil ha dem der kjapt som faen.

Var forsåvidt en trailersjofør som vingla over alt å vegen og hadde ca 1 meter avstand til bilen forran. Kjørte forbi begge biler og dama tok bilde. På bildet ser det ut som noen har lukeparkert inntill traileren.

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider