Gå til innhold

960 2,5 24v

Ranger emnet

Sikaflex

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

anna reim i 95 ja. Bruker ca 0.8 på peeeeen langkjøring. og 1.2 på vanlig bykjøring. Ikke så værst med den komforten og størrelsen på bilen. Går veldig fint motoren og går bra om en drar litt turtall. Fin lyd. Trur 3 liter går endel bedre da.

Har ikke hatt noe som helst tull. Bilen har nå gått 197000km og har kun skiftet vanlige slitedeler.

Veldig god bil. Sjøl om jeg vurderer å selge om dagen. :)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anna reim i 95 ja. Bruker ca 0.8 på peeeeen langkjøring. og 1.2 på vanlig bykjøring. Ikke så værst med den komforten og størrelsen på bilen. Går veldig fint motoren og går bra om en drar litt turtall. Fin lyd. Trur 3 liter går endel bedre da.

Har ikke hatt noe som helst tull. Bilen har nå gått 197000km og har kun skiftet vanlige slitedeler.

Veldig god bil. Sjøl om jeg vurderer å selge om dagen. :)

Okey hørest fint ut.:)

er det 3 liter eller 2.5 du har?

Ingen kjente problemer ette 95 also?

Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 960 E 2.5l med manuell. Ikke skinn. den ordentlige ac'en med temp justering (klima) ECC. cruice, el ruter foran +bak. Skinnratt. Helt standard, ikke gjort noe uorginalt med den. Helt ålreit bil. Skal eu godkjennes før salg. Selger kun biler som er tipp topp. Selv om jeg ikke akkurat tjener på det.:) Også montere nytt eksosanlegg. Det orginale er blitt rustent. Har kjøpt nytt. Så bilen er grei den. Nye sommerdekk og nye vinterfelger og michelin vinterdekk.

Det er veldig få problemer med disse bilene. Godt vedlikeholdte biler går og går. :) Lette å skru på og billige slite deler. Skikkelig luksus skute på langkjøring. Fin flyt i bilen.

Anbefaler å prøve en slik. :)

står litt om forskjellig utstyr her http://www.volvocars.com/no/Documents/Migrated%20Page%20Resources/Beg700_900.pdf

Her ser en hva som er standard osv..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider