i <3 chevy Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Hvordan skal man få registrert en 740 med T5 motor Har hørt at man trenger: m90 hvit blokk girkasse 960 motorfester og bygge om bunnpanne +ledningsnett og diverse. hva er krav for å få registert en T5 motor i en 740`n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 må ikke overstige 228hk? og 300 og noe nm. du må ha 960 mellomaksel, eller modifisere den du har, fordelerlokk må modifiseres osv... masse, MASSE styr Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
i <3 chevy Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 må ikke overstige 228hk? og 300 og noe nm.du må ha 960 mellomaksel, eller modifisere den du har, fordelerlokk må modifiseres osv... masse, MASSE styr men jeg får med komplett ledningsnett og jerne til motoren. da trenger jeg vel ikke å modifisere fordelerlokket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 det som må gjøres er 960 bunnpanne, 760 V6 stabstag, 960 motor fester, M90 hvitmotor kasse, og enkleste løsning på sprut er megasquirt med fordelerløs tenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
i <3 chevy Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 det som må gjøres er 960 bunnpanne, 760 V6 stabstag, 960 motor fester, M90 hvitmotor kasse, og enkleste løsning på sprut er megasquirt med fordelerløs tenning. takker. men 960 bunnpanne må den kortes den da, er ikke det til rekke sekser ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 takker.men 960 bunnpanne må den kortes den da' date=' er ikke det til rekke sekser ?[/quote'] må kortes inn ein sylinder Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
i <3 chevy Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 må jeg ha noen godkjenningspapirer fra volvo før jeg kjører på biltilsynet? hvis jeg f.eks bruker megasquirt så kanjeg hvertfall senke HK til det blir lovlig, men åssen blir det hvis motoren er en T5R? som har oversteget hk antallet orginalt. er det bare å senke hk til lovloig å kjøre å registrere da. må det kunn vere t5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjarlie Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 det er ikkje lov å senke antall hk, så må nok bruke ein t5. ring til volvo norge for å få godkjenningspapir med chassinr på. må sikkert ha nokon papir på motoren og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 men jeg får med komplett ledningsnett og jerne til motoren. da trenger jeg vel ikke å modifisere fordelerlokket? Fordeler lokket tar i torpedoveggen. Så endten på du skjære hull i torpedoveggen å sveise og styre, eller så må du modifisere fordelerlokket. Enkleste er vel datasprut ja, for de som kan det :) Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 det som må gjøres er 960 bunnpanne, 760 V6 stabstag, 960 motor fester, M90 hvitmotor kasse, og enkleste løsning på sprut er megasquirt med fordelerløs tenning. Man får ikke godkjent datasprut ettersom at man må til tyskland for å få skikkelig avgasstest, mulig man kan få det godkjent om man tar en test hos sveriges svar på spesialavdelinga hos BT(sfoor), mener å ha lest det en eller annen plass Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg