Gå til innhold

Retteråsen, Prosjekter Golf MKII 1,6->16v

Ranger emnet

Retteåsen

Anbefalte innlegg

• Svar 344
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen skal blir 2 - 2,5 cm lavere forand hvertfall bak vet jeg ikke enda, må se hva som blir pent! hehe skal frem med vinkelsliperen og gyve løs på skjermene til uka tenkte jeg :D I morgen kommer den hjem så det gleder jeg meg til!

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ja da synes jeg det er på høytid med en update her! siden jeg har gjort litt! Har blant annet fått montert litt G60kitt, skjært ut litt skjermer, slik at den kan bli lav uten å subbe! Jeg har bestilt meg lykter og grill! Så driver for fullt om dagen å gjør den klar for gatebil, trekker kabler og sveiver igang anlegget til helgen skiltene har jeg Fredag eller mandag!

Her kommer det noen bilder av hva jeg har fått til siden sist :)

Har pyntet litt på tromlene bak!

IMG_0892.jpg

Også var jeg så heldig å få rasket til meg dette fra NBS :D

IMG_0890.jpg

Også har jeg bytta til justerbart senke sett. FK AK-Street Virker som et kjempe fint sett, har ikke fått testa det sikkelig ennå!

IMG_0884.jpg

Har også skjært ut hjulbuene så de har plass til felgene mine!

KopiavIMG_0935.jpg

KopiavIMG_0934.jpg

KopiavIMG_0942.jpg

Og for at ikke det skal ruste eller begynne å ruste har jeg smørt alle hjulbuene godt inn med dette! Power Coat, er et kjempe middel! Det er hvertfall min ærfaring! Dette jeg brukte på tromlene bak, og jeg kommer til å bruke det på clipperne forand også! To tomler opp for Coat'en

KopiavIMG_0925.jpg

Også til slutt to bilder, ene er av før jeg røska av G60 hjulbuene og begynte på skjermene, da klarte jeg å ta bilde av bilparken min. Det andre er av belte spenna jeg fikk av kjæresten min, feet ikke sant :D ?

KopiavIMG_0903.jpg

IMG_0953.jpg

Endret av Retteåsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ikke mye futt å fart ser jeg :P :)

Men da får dere kikket på den på Gatebil treffet! Ser ut til at det er noen småtterier som jeg ikke rekker å få 110% til treffet men det store å hele skal nok være der :) Så håper på et fint første treff for bilen, også stiller jeg 120% ferdig til neste treff. Hvertfall 120% for denne gang :) Kommer nok aldri til å bli helt ferdig meeen :)

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke helt etter min plan denne helgen heller ting ble litt forskyvd tidsmessig :P

Håpet på at posten skulle gjøre jobben sin å levere skiltene til trafikkstasjonen fredagen, slik at jeg kunne bruke helgen på å klargjøre bilen! Men slik gikk det altså ikke, har nå blitt lovet at de skal komme Mandagen etter 12. Så får vi se da!

Det som gjenstår er jo:

- Fin pusse på dekslet over forsterkerne!

- Felle skjermen i midtkonsollen!

- Vaske bilen 110% inni!

- Trekke kabler og få igang stereoen!

- Polere! Dette gjør jeg nok på fredagen eller på torsdagen!

- Montere grill, blinkers i fanger og hovedlykter (mistenker at ikke denne pakken dukker opp før etter treffet og derfor må bilen min se litt uferdig ut i fronten :( )

Jada jeg er fullt klar over at dette lar seg lett gjøre på en uke! MEN så har min søster prestert å planlegge at de skal gifte seg lørdagen under gatebil! MAKAN til planlegging! Hehe Men det er jo trivelig da! Men dere skjønner sikkert kluet, TO ting å forberede det blir for mye for meg :P Taler og Bilklargjøring! Det er ikke noe en kan gjøre samtidig :P

Men det skal gå! Så bilder kommer faktisk IKKE! Ikke før etter gatebil treffet, lar resten være så får heller folket se på gatebil hva som har skjedd!

Stay Tuned!

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tusen takk igjen til Polardego (Partsandretards.no) for at jeg får grill & lykter så jeg rekker å montere dette før gatebil, Og bilen blir ferdig for denne gangen! Bsbildeler bestillingen, har jeg meldt avbud på.

Men det er fortsatt masse å gjøre til uka, men nå ser ting litt lysere ut.

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeej :)

Kommer mer bilder etter gatebil ghost, tenkte å få knipset noen stemings bilder der oppe, der får dere også sett den fra sin besteside, håper jeg. Jeg skal ihvertfall gjøre det jeg kan for at den skal vise frem sin beste side :)

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider