Gå til innhold

Retteråsen, Prosjekter Golf MKII 1,6->16v

Ranger emnet

Retteåsen

Anbefalte innlegg

• Svar 344
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siden jeg lovet dere bilder av donor bilen samme dagen som jeg hentet den, og jeg ikke fikk til det! Så tenkte jeg at jeg får heller legge opp noen bilder av bilen slik den så ut før jeg vinterparkerte den! So here you go!

Dette bildet tok jeg dagen før jeg dro til vinterparkeringen med den!

222.jpg

Dette bilde ble tatt i sommer rett etter jeg hadde fått på grillen og brock b1 felgene mine! (de nye) Hvis dere legger merke til det så var dette før monoviskeren kom på plass! Hva synes dere om den? Skal den bli værende eller likte dere heller da jeg hadde to? Jeg kommer uansett aldri til å sette den rett opp! Jeg kommer nok til å la den være og sveise igjen hullet til visker nr to!

Photoshoppa.jpg

Der har dere et lite plaster på såret iaf :D

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Men nå kan vi ta av plasteret dere fikk for litt siden, fordi nå har jeg tatt noen bilder av delebilen! Den er nok litt nedsnødd og tingene ser litt kalde ut. Men dere får da et bilde av hva som sitter på bilen!

Og som sagt ALT som jeg ikke skal ha er det muligheter for å kjøpe!

Her er det noen kalde julebiler:

IMG_1870.jpg

IMG_1865.jpg

IMG_1864.jpg

IMG_1863.jpg

IMG_1862.jpg

IMG_1866.jpg

IMG_1867.jpg

IMG_1868.jpg

IMG_1869.jpg

Som sagt var det kaldt der ute så jeg la ikke sjela mi i bildene! Men dere får se mer av bilen da den skal under kniven!

God jul & Godt nyttår!

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Motor og understell det, trenger faktisk ikke lese hele tråden heller. Mye står i overskriften! Ellers er alt til salgs!

G60 bredding, er solgt! Men det har jeg heller ikke av bildet!

Felgene er det en som er veldig innt i. SÅ skal du ha de må du handle raskt!

Uansett må jeg få meg en plass og drive før jeg kan skru av deler som felger o.l...

Idag har det skjedd bitte bitte litt med bilen også, det er ingen grunn til å legge ut bilde av det. Men jeg har jekka bilen opp på bukker som jeg fikk til jul. Hadde faktisk ikke det :) Slik at det ikke er belastning på understell og felger når den står inne i vinter! Den skal vel snart under kniven den også!

Men da har jeg iaf gjort alt tilrette hvis det skulle ta lang tid å finne en plass og fortsette prosjektet!

Retteråsen

Endret av Retteåsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har funnet verksted som jeg og en eller to til skal leie også nå! Sier ikkno om hvor dette er siden det har folk dårlige ærfaringer med! Men følger dere med så får dere se ;)

Klør veldig i fingrene etter å få begynt nå!

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada prøver jenvt å trutt å få tak i et sted å drive.. :) Men det er ikke lett når lommeboka sier en ting, og jeg liker noe annet :P

Men den som leter skal finne har jeg lært.. Mulig jeg har Genwinde tilsalgs! Du skjønner sitter nemlig KW Inox2 på delebilen så jeg selger nok det settet som er mest skroøplig av de to jeg nå har..

Men som sagt jeg legger ut tingene da jeg får ting ut av bilen og har et sted å skru.. Kjipt å selge noe nå, som jeg ikke får levert før om et halvt år f.eks!

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider