Gå til innhold

Retteråsen, Prosjekter Golf MKII 1,6->16v

Ranger emnet

Retteåsen

Anbefalte innlegg

• Svar 344
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja da leverer du døra di grå å kjedelig! Også får du den tilbake trekt i det du vil, pluss støpt slik du vil av meget høy kvalitet! Men han har ingen fast pris, han må nesten bare se hvor mye som må gjøres... Si ifra så skal jeg spørre om jeg kan PM'e dere med nr hans...

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal høre med han i kveld, han er sikkert på skolen nå..

Du Ghost, eller alle egentlig. Ingen som vet om FETT interiør til Golf Mk2? Eller som passer... Kan ikke ha de blårutete dype bøttestolene som sitter der orginalt ;P

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal blien være klar for lakkboksen om en uke, så til uka bør det komme noen fler biler hit! Har vært litt utplasseringer og noen dager borte fra verkstaan nå. Men det skal jobbes hardt for å rekke rudskogen 09 :)

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da har jeg spurt han endelig! Og han begynner med eget prosjekt selv siden han snart er 18 år.. Derfor tar han ikke mye jobb på seg på ei stund desverre :(

Men bilen min er grunnet og G60 kittet har jeg i løpet av uka! Bilder kommer så fort jeg får de

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har ennå ikke fått tingene mine fra DHL men ringer dem over påsken nå, fordi må snart skje noe stort med bilen her.. den skal jo lakkeres forløpende bilder kommer en ukes tid etter påske tenker jeg siden den ikke er noe å ta bilde av ennå... har gått farlig treegt i det siste!

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål! Har Brock B1 16x9 ET15 Det skulle vel gå det med 80/60 senk og G60 hjulbuer?

Bilder kommer neste helg da skal vi vel prøve å få gjort litt på den endelig! Huh håper vi blir ferdig til rudskogen! Må bare få på fyller og lakke så er det gjort vettu!

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G60 skal på ja :) Vi får håpe det går, hvis ikke får vi ta en liten vals også ;)

Skal si ifra så fort Einar ombestemmer seg jeg! angående dørpaneler!

Tilbake til prosjektet! Mamma tok imot pakken fra volkswarenhaus i dag, etter beskrivelsene demmes skal det der ligge, Grilllist & Komplett G60 kitt til golfen ;) Håper det gjør det da, siden jeg ikke oppga noen lengde på skjørt og greier! Hvis ikke får dette etter bestilles!

Skal prøve å rote fram et bilde av da vi grunna bilen, selvom dere garrantert har sett dette tusen ganger før! hehe

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider