Gå til innhold

Retteråsen, Prosjekter Golf MKII 1,6->16v

Ranger emnet

Retteåsen

Anbefalte innlegg

• Svar 344
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei ikkno annet enn at jeg begynner for fullt på madagen for å få den helt komplett og hjem, eneste jeg kommer til å mangle i slutten av uka, er å handle inn nye frontlykter, og blinkers i fangeren foran! Det tar jeg i slutten av uka å bestiller ;)

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært å hente mere snacks, og i morgen skal jeg bruke hele dagen på å leke med bilen og putte på deler! Satser på at den blir helt ferdig utvendig i morgen. (NESTEN mangler jo grill og lykter) også satser jeg på å få den ferdig inni onsdagen, eneste som mangler da er jo emblem fri grill, få trekt dør sidene forand! Også lakkere noen detaljer som hører til stereoen! Skjermen i midtkonsollen er heller ikke påbegynt, men har et par midtkonsoller, så får kjøre med den orginal til Einar har fiksa det i løpet av neste uke elns! :)

Bilder kommer i morgen!

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da legger jeg ut et lite bilde av åssen det står til nå, skal nedover og montere resten i dag! Ble noen dager senere, siden jeg ble syk. Men bilen står sånn nå, det som mangler utvendig er jo skjørtene, lister og vindusviskere! Også ny grill og lykter fra dørene og fram ;) Også skal jeg montere den inni i dag tenkte jeg, får se hvor langt jeg kommer :D

IMG_0899.jpg

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider