Gå til innhold

Mitt siste verk

Ranger emnet

Glacius

Anbefalte innlegg

Hei gutter her er mitt siste verk til en konkurranse håper den faller i smak :) sry d er skrevet på engelsk gadd ikke skrive alt omigjen heh og bare så d er såg har j laget SIDE skjørtet fra BUNNEN av :)

¨

hey guys here is another preview of my nissan plz comment

i adden new rims /lights and inter cooler and made a bid wiondow conversion.

the whole bodykit is ALL airbrushed :) yes the side skirt also ;) i made a "see through hood ,and made a sinlge window wiper.. hope u like im not done ,its just real sad ,my idea couldt bee completed o hell here is my entry¨

and if u think i "Stole the rims from IACs vectra ur wrong i actually found them on a "mazda Mx5" i have great respect for IAC so i would never do that ,just as

that is said :)

i also change the interior to "creeme" white and added a turbo gage in the dor panel on the right side

[281203-Nissan350s.jpg

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ...jau j jobber med d til dagli er hjemme er en snar tur hjemme nå men j skal ned til danmark igjen den 3 januar....så j har nok litt fritid nå ja hehe går på multimedia skole der nede den er forresten gratis hehe :)

takker for kommentaren GOD jul og godt nytt år folkens:D

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinkelen på motoren man kan skimte igjennom panseret var ikke helt riktig, og monoviskeren så jalla ut. Etter min mening har ikke noe slikt å gjøre på denne bilen. Ihvertfall ikke noe som ser ut som en bøyd originalvisker fra Golf 2.

Men ellers nice chop.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ZeIn

hehe ...jau j jobber med d til dagli er hjemme er en snar tur hjemme nå men j skal ned til danmark igjen den 3 januar....så j har nok litt fritid nå ja hehe går på multimedia skole der nede den er forresten gratis hehe :)

takker for kommentaren GOD jul og godt nytt år folkens:D

Godt Nyttår.

Har du modifisert bilen min enda da??

:cool:

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider