Gå til innhold

nissan silvia

Ranger emnet

nissan-skyline

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eg tenkte ein sånn ca 93-95 moddel..silvia..me ca 1,6 elle 1,8 motor vist d fins me ca 170 -240 hk ...må vel opp i spec versjon da eller hva.dere ser d at eg har tenkt å importere fra japan ser dere.

har slekninger der som kan gi meg silvia me fra tarnsport til england,men derfra må eg klare meg selv.

må hverfall være 4 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

http://www.google.com :)

Ikke for å være frekk eller noe sånt, men er utrolig hvor mye interessant du finner ved å søke :)

Kan sitte i timesvis og lese og kose deg!

Finnes to typer på internett, de som finner ting og de som trenger hjelp med å finne ting.

Hva er likheten/forskjellen på 240sx og siliva? *slenge seg på* :)

Er det samme bilen bare med annet navn?

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eyy du viking...d stemmer d at eg har ei litt rik slekning du.hu systra mi er ikke bilimportør men hu hadde bissnis med han bilimporøren før...hu skaffe bil t meg hu ja,og d kunne godt vært en skyline,men det er jo så vanskligt å få skilt på den og selv om eg får bilen enn hvilke bil det ,er så må jeg betale importavgifter og registrering,siden skyline er 270 hk og ca 1550 kg vil det koste litt mer i import,så jeg tenkte eg konne kjøpe lillebroren hans,silvia.!!!!

for eg trur den veier 1200 kg elle noe sånt me ca 170-240 hk,+at at den alerede er typegodkjent i norge.

d er derfor eg spørr dere om info ..om import og bilen..

trenger all fakta som må til for å finne ut hvor mye penger eg må ut me vist eg skal importere.

mvh..kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d som sier ikke for å være frekk!!!

bilen er ferdig finna uansett da....skla jeg ha silvia så sier jeg silvia ca 93.95 mod..og den blir shippa me fyste båt t england for meg ...så eg trenger ikke å lete så mye etter bil da.men jeg trenger tekniske fakta for å se hvor mye d vil koste for import ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan-skyline

eyy du viking...d stemmer d at eg har ei litt rik slekning du.hu systra mi er ikke bilimportør men hu hadde bissnis med han bilimporøren før...hu skaffe bil t meg hu ja,og d kunne godt vært en skyline,men det er jo så vanskligt å få skilt på den og selv om eg får bilen enn hvilke bil det ,er så må jeg betale importavgifter og registrering,siden skyline er 270 hk og ca 1550 kg vil det koste litt mer i import,så jeg tenkte eg konne kjøpe lillebroren hans,silvia.!!!!

for eg trur den veier 1200 kg elle noe sånt me ca 170-240 hk,+at at den alerede er typegodkjent i norge.

d er derfor eg spørr dere om info ..om import og bilen..

trenger all fakta som må til for å finne ut hvor mye penger eg må ut me vist eg skal importere.

mvh..kenneth

da er det vel helst s13 du er på jakt etter da ? med 169hk orginalt. ca18det motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vill ha gått for en kouki (97-98) s13, ca 1250kg /204hk. Grom fabrikkstyling, og litt lettere å trimme enn gamle typen. Fikk en pris på den, ca 85k + avgifter. Så vidt jeg vet, så finnes det ingen i Norge av denne utgaven, så du ville også fått en litt spesiell bil.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan s13

Jeg vill ha gått for en kouki (97-98) s13, ca 1250kg /204hk. Grom fabrikkstyling, og litt lettere å trimme enn gamle typen. Fikk en pris på den, ca 85k + avgifter. Så vidt jeg vet, så finnes det ingen i Norge av denne utgaven, så du ville også fått en litt spesiell bil.

*sikle*

Skulle gjerne hatt 200 store i lommeboka nå.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå snakker dere gutter ..han ene her sider s13 hvare det er det vilke mk det er ?

s13 me 169hk og 1,8 liter ,det høres fint ut da.

hav me den andre da 204 hk og 97 mod...ville helst hatt en bil i ca 93-95 mod for da er avgiftene billigere vet dere og helst lite liter for da blir ikke forsikringa så dyr..men men må jo ha lit gamp i den da.

joa bare snakk mer dere om import osv...skal vel ikke importere dere å da gutter så kan eg se om hu kan finna noen billige biler til dere og...

mvh kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s13 er type ja, man får s11, s12, s13, s14 og s15. S13 er den vanligste typen i Norge, men de ble produsert nesten like lenge som s14. Uansett, etter 93 kom også s13 med sr20det motoren. Vil egentlig anbefale å satse på minimum 94 mod! S14 vil jeg egentlig ikke anbefale, pga det er mye lettere å få deler til å bygge om en s13 til venstrestyrt.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider