knut ertsaas nilsen Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Jeg vet at det sikkert ligger en tråd om dette en plass, men jeg gidder ikke å lete. Jeg lurer på om det er mulig å benytte den komplette eksos pakken fra jt, med 4-2-1 grenrør og 2 lyddempere, på en b230f med kat. 90 mod. I teksten står det at det går bare annt å bruke på b21 og b23 uten kat. Og hva sjer om lambdan blir flyttet til enden av grenrøret og kat. blir erstattet av et rør? Er takknemmelig for alle svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Er ikke noe værre enn å bare bruke en overgang fra grenrør til anlegge, da grenrør har 2.5" og eksos er 3". Så må du sveise inn en mutter et sted for å plasser lambdaen. Men du kommer sikkert til å få at for høyt avgass utslipp når du skal på eu, men det finner du jo ut av ;) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut ertsaas nilsen Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 takk får svar, men blir det ikke tull med lanbdan når den flyttes da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 madammen har 88` B23F med komp. JT 3" ...og der er lamdaen rett og slett fjerna (forrige eier). Gikk rett igjennom eu-kontroll og co under 1,00. Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg