Gå til innhold

Leting etter 73, 74, 75mod Mazda 929

Ranger emnet

alek_88

Anbefalte innlegg

Hei. Mye mulig det finns flere slike tråder, så slett denne gjerne, men jeg lurer veldig gjerne på om noen vet om en 75mod mazda 929 til salgs/prosjekt o.l

Så si ifra om noen har noen hartop'per til salgs:D

andre japanske hardtopper også av interesse:)

Sleng gjerne ut bilder osv:p

Endret av alek_88

sap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle vært innom her i høst, og sett åpningsposten min i denne tråden;

http://www.bilforumet.no/veteranbil/212533-billige-veteranbiler-fortjener-lengre-liv.html

nettopp pga den posten din jeg la ut det her, så på posten din i går, så skulle gjerne hatt tak på den ;/ hehe

bare kaross, prosjekt eller komplett, skrik ut, alt av interesse:)

Endret av alek_88

sap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett, for etter og ha forska litt, så fant jeg ut at 1500/1800 og 929 ble produsert samtidig i 73 og 74.

yes;) hehe, fronten og baklysa er forskjellige fra 75 til 76-78 ja;p er jo samme karosseri, så kunne jo eventuellt bygga om til 75 bare, men vil helst ha en komplett 75'a igrunn:) dem jeg liker best:) hehe

sap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kikka i sverige eller? Mulig de har noe der. Og SINNSYKT godt valg forresten, 70talls japansk hardtop er noe av det råeste man kan ha!

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker min avdøde onkel hadde en 75 mod. 929 sedan. Den var opprusta i gulvet når bilen var 8 år gammel.

Vi har en 75 mazda 929 hardtop ståandes. Taket har rusta i stykker, og gølvet er _helt_ borte! + alt annet av plåt :( Stått i 13 år desverre, så trenger igrunn ett bedre karosseri, ettersom den her er ganske slutt:( Kan prøve å få huska å tatt ett bilde av den en dag :)

sap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig kule biler det der, hadde en 78 mod hardtop som min første bil. En blå en som jeg lakkerte Trans Am ørna på panseret på.. I begynnelsen på 90 tallet en gang..

Beklager dårlig bilde, er fotografert rett i fra fotoalbumet..

Mazda929HT001.jpg

Mazda hardtopper er drit tøft :D

sap

Lenke til kommentar
Del på andre sider