Loffe Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Opplevde en liten kollisjon på svensketuren idag. moste min nylakkede cosworth front inn i hengefestet til kameraten min.. Fronten ble trykket ca 5 cm inn på hele høyre side. Det mystiske er: det tikket ganske bra på en ventil.. etter kollisjonen ble tikkelyden svakere og annerledes, mulig det tikker på flere ventiler nå.. selve motorlyden ble ihverfall annerledes. noen som vet hva som kan være årsaken til den annerledese motorlyden ? BTW; Bilen er forsikra på mora, og hu har ingen bonus. Hva sjer med prisen på forsikringa hvis jeg bruker den på kollisjonen? hvor mye stiger den sånn ca? Siter BMW 520 E28 (med E30 325 motor) -85 Ford Escort 1.6 clx -96 BMW 518i E28 -85 Ford Escort MK5 1.4i -91 Ford Sierra 2.0li (RS) -85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Pga trøkket fra kolisjonen kan du ha fått noke ut av stilling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Originally posted by zibbit Opplevde en liten kollisjon på svensketuren idag. moste min nylakkede cosworth front inn i hengefestet til kameraten min.. Fronten ble trykket ca 5 cm inn på hele høyre side. Det mystiske er: det tikket ganske bra på en ventil.. etter kollisjonen ble tikkelyden svakere og annerledes, mulig det tikker på flere ventiler nå.. selve motorlyden ble ihverfall annerledes. noen som vet hva som kan være årsaken til den annerledese motorlyden ? BTW; Bilen er forsikra på mora, og hu har ingen bonus. Hva sjer med prisen på forsikringa hvis jeg bruker den på kollisjonen? hvor mye stiger den sånn ca? hos meg vil den synke til -40% hvis jeg bruker kaskoen nå. har 0% Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Denne tråden ligger vel under teknisk og forsikring og styla front er vel ikkje teknikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Originally posted by Zagato Denne tråden ligger vel under teknisk og forsikring og styla front er vel ikkje teknikk. så da kan jeg ikke svare på spørsmåla til gutten ? Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Tråden inneholder også noe om motoren! Istedenfor å starte ørtenog40 tråder om dette blir for dumt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Originally posted by Zagato Denne tråden ligger vel under teknisk og forsikring og styla front er vel ikkje teknikk. Whine! Tror du folk som driver med dørselgere fra Vesta vet hvorfor det blir tikkelyder i motoren da? (Ikke vondt ment hvis noen her jobber som dørselger for Vesta, esse) Passer utmerket under Teknikk dette. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Vil vel ikke få - %'er, men det vil ta flere år før du kommer deg over 0 igjen. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 For meg er det -30% frem til jeg blir 23-24 år gammel eller noe. Etter det er det -20%. Så er det bare å ta frem kalkisen og regner. Lønner seg ikke om det ikke er jævlig dyrt å fikse. I tillegg ikke så lett å ta tekniske greier på forsikringa, for selskapene er tøser. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.