Gå til innhold

Min Audi A4 Turbo Quattro Avant

Ranger emnet

Ryeng1

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott bil. Liker at du skal holde den lik noe som rullet ut av fabrikken. Selvfølgelig med noen små mods:-)

Eneste tingen å pirke på for min del er speilkappene. Passer vel best visst det er andre kromdetaljer på bilen? Lister, rails osv..

Men din bil!!

Ja, liker å ha alt cleant og pent. ikke noe jalla styling her i gården ;) blir komplett S4 eksteriør og S4 interiør til sommeren. Bare spare opp litt penger først. koster jo skjorta disse orginaldelene til Audi så :). Angående chromespeila så var dem det først jeg fjernet på bilen faktisk! liker ikke chrome omtrent uansett hva det er, og har bestilt orginal børstet aluminium speilkapper fra Audi. kostet 6 ganger prisen som chrome kappene men er til gjengjeld 10 ganger penere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du da lowrider'n! ;) senk kommer så fort snøen er vekk. gidder ikke montere dette nå når det er en del snø på veien. Hakke sommer året rundt som dere gitt! :)

hehe :D Nei er lite snøv på sunnmøre iår ;) Bare si ifrå, så skal jeg komme og stille senkesette ditt jeg :D Det er jeg good på :sombrero:

Noen inspirasjons bilder ^^

hehe.jpg

IMG_2796.JPG

Si ifrå om du vil at jeg skal fjerne bildene :)

Endret av AudiRS4

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :D Nei er lite snøv på sunnmøre iår ;) Bare si ifrå, så skal jeg komme og stille senkesette ditt jeg :D Det er jeg good på :sombrero:

Fy å lav den er! :) grisetøft, men hadde ikke hatt mulighet til å kjørt sånn på Hadeland.. Hadde jeg subbet i hver dump :op:

Mye ga du for KW settet ditt forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy å lav den er! :) grisetøft, men hadde ikke hatt mulighet til å kjørt sånn på Hadeland.. Hadde jeg subbet i hver dump :op:

bare å sjekke hos NBS tror d var der han handla;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja er kjendt for høgden her jeg bor;p

Alt går and, du må bare finne deg en kjøre måte så går alt bra;)

Betalte vell 12900? ca 13000,-

Du ser at den er skyhøg bake iforhold til fremme.. demperne bak går ikke and og stille stivhet på , noe NBS sa at det gjor før jeg kjøpte det.. så nå får jeg snart nye bakdempere i Variant 3 gratis ;) Jeg har variant 2 nå.. så ræva kommer nedpå den også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja er kjendt for høgden her jeg bor;p

Alt går and, du må bare finne deg en kjøre måte så går alt bra;)

Betalte vell 12900? ca 13000,-

Du ser at den er skyhøg bake iforhold til fremme.. demperne bak går ikke and og stille stivhet på , noe NBS sa at det gjor før jeg kjøpte det.. så nå får jeg snart nye bakdempere i Variant 3 gratis ;) Jeg har variant 2 nå.. så ræva kommer nedpå den også :D

Kostet såpass ja.. :) tenkte å toppen bruke 6000,- på justerbart evt 40/40 fjører siden jeg har nesten nye justerbare Koni dempere i stivhet. stivt og godt å kjøre med men bilen er jo høy som et fjell! :op: så må ned på bakken til våren.. vært oppholdsvær med 4+ grader her de siste to dagene mens idag har det kommet 5cm snø og -3 grader.. blir frustrert av detta været! :(

Blir bra med Variant 3 bak! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostet såpass ja.. :) tenkte å toppen bruke 6000,- på justerbart evt 40/40 fjører siden jeg har nesten nye justerbare Koni dempere i stivhet. stivt og godt å kjøre med men bilen er jo høy som et fjell! :op: så må ned på bakken til våren.. vært oppholdsvær med 4+ grader her de siste to dagene mens idag har det kommet 5cm snø og -3 grader.. blir frustrert av detta været! :(

Blir bra med Variant 3 bak! :D

hehe, snart sommer :D

ja det blir saker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du og denna fæle senken din da robert:D:D men ja både din og min skriiiiiiiker etter senk, robert?! kast deg på ett fly eller ta jolla fra båten og kom en tur til meg og still på senkesettet;) ja faen husk og ta med kw 3 til meg:D hehe

Fæl og fæl.. hadde jeg hatt like høy bil som du, hadde jeg bare flygd ;) da bør du betale meg for de dagene jeg er vekk ifrå båten da.. tror ikke du har råda til det;)

sorry OT

Lenke til kommentar
Del på andre sider