Gå til innhold

Min Audi A4 Turbo Quattro Avant

Ranger emnet

Ryeng1

Anbefalte innlegg

hvilken modell har du? iom du har forgasser:P ot : jeg og knut skulle da ha fiksa det rekkverket! faen er det som fester slikt med spiker?:P det skal være gjenomm gående bolter på stolpene og "bjelkelageret" + att det skal være skrudd spikerslag på veggen:/

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvilken modell har du? iom du har forgasser:P ot : jeg og knut skulle da ha fiksa det rekkverket! faen er det som fester slikt med spiker?:P det skal være gjenomm gående bolter på stolpene og "bjelkelageret" + att det skal være skrudd spikerslag på veggen:/

96 modell.. :) Hehe, det er helt riktig det! to forbanna polakker som satt opp dette ifjor sommer like før vi kjøpte det.. Helt utrolig at det går ann å montere rekkverk på den måten.. Små unger driver å leker utenfor her hver dag og står som regel 2-4 bilen rett under rekkverket så kunne gått MYE værre! er i kontakt med hus selgeren om dagen så skal høre hva han har å si.. uforsvarlig å sette opp noe på den måten der..

var vel satt opp to små bolter totalt på et 30-35 meter langt rekkverk.. :rules:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er angel eyes du har? jeg synst ihvertfall at du skal kaste øyelokkene, og få helt nye facelift lykter.. da vil fronten se HELT anneledes ut.. min mening:) men din bil ;)

nei, er sorte utgaven av Facelift faktisk :) er ikke noe spesielt glad i AE lykter så sant det ikke er en Bmw. og AE lyktene til audi og vw pleier som regel å dugge mye så sånt tull gidder jeg ikke. ;) orginal Faceliftlykter blir kjøpt neste måned en gang!

Bestilt nye øyelokk også. Den litt mer badlook typen så blir spennende å se hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, er sorte utgaven av Facelift faktisk :) er ikke noe spesielt glad i AE lykter så sant det ikke er en Bmw. og AE lyktene til audi og vw pleier som regel å dugge mye så sånt tull gidder jeg ikke. ;) orginal Faceliftlykter blir kjøpt neste måned en gang!

Bestilt nye øyelokk også. Den litt mer badlook typen så blir spennende å se hvordan det blir.

Okey, de passet ikke inn nå når du har fått litt sølv i fronten synst jeg, men nye lykter og nye øyelokk blir bra! gler meg til å se det ! tror jeg vet hva slags øyelokk du har kjøpt :)

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, de passet ikke inn nå når du har fått litt sølv i fronten synst jeg, men nye lykter og nye øyelokk blir bra! gler meg til å se det ! tror jeg vet hva slags øyelokk du har kjøpt :)

Er litt enig.. Derfor jeg prøver med orginal facelift ;) hehe, er vel 2 eller 3 forskjellige typer til disse og har bestilt de ''sinteste''.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok!;) jaja bra du ordna kasko istedet for del kasko sier nå jeg;) blir vel noe a4 meet snart;):)

Ja, små glad for det nå gitt! hadde jeg hatt delkasko måtte jeg ut med nesten 50.000,- mens nå slipper jeg unna med 3000,- :)

Hadde vært artig med et lite A4 treff ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider