Gå til innhold

Min Audi A4 Turbo Quattro Avant

Ranger emnet

Ryeng1

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres bra ut.. :) kjekt at de holder lenger enn 3 uker liksom :op:

Når jeg vrir rattet til høyre så knepper det fælt - Er høyre drivknute som er gåen da?

tror d var slik ja, men er jo bare å c ann mansjettene, der det er hull, er det en drivknute som er gåen;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil.

Eneste som jeg syntes krasjet litt var RS4 grill når du har S4 frontfanger.

En del som sier det samme.. Jeg valgte RS4 grillen da jeg syns den er litt tøffere og mtp at jeg skal ha børstet alu speilkapper.

(er børstet alu ramme rundt grillen). Så tror det vil passe bra sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den fjernstyrte sentrallås greien du kjøpte gjennom vacn.. var d FK sin? og hva måtte du ut for med den?

så ut som det var greie nøkler og sånn til det kittet. de andre ser jo helt jævlig ut :P

Det var FK sin ja. har riktignok ikke fått den ennå, men var den eneste jeg syns så bra ut også :) Strømmen Nøkkelfiling fikser filing av disse nøklene til 300,- så er verdt et forsøk å levere de dit enn å levere de inn til f.eks Møller Bil og betale 1000 lappen. Jeg ga 1000,- for settet inkl frakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter litt fram og tilbake fikk jeg tilbake orginale fangeren min her om dagen, og tenkte jeg kunne selge den om noen er interessert? :) er orginalfanger med Rieger underleppe. Tøff fanger hvis du f.eks har IC i fronten. Nytt koster dette ca 7000,- fikk jeg beskjed om. Kan ta med at fangeren har noen riper på seg men om du ikke har grønn bil så må denne likevel lakkeres så da er den som ny.

Underleppa derimot har sprukket 3 steder. Er laget i glassfiber så skal vel være en mulighet for å få fikset dette om man vil. Kommer bilder av fangeren imorgen.

19_-656023149.jpg

Selges for 3500,- til den som er interessert. Ligger i kjelleren klar til levering/henting!

Endret av Ryeng1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle hatt den lippa ;p bare så fronten min ligger helt nedi vegen, men vil knekke den altfor fort desverre.. og har andre ting å bruke penger på;p

Bare å senke mere da:op:

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir artig å høre hva du sier imorgen, får da blir S4 frontfanger, S4 takspoiler og nylakkert pansert montert! ;)

si ifra om hvordan det blir med s4 fangeren på da:)om det blir god plass til intercooler uten å måtte skjære for mye i fangeren!

mange som sier det er trangt inni fangeren til cooler så de må eventuelt skjære ut en god del inni fangeren:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært en tur på Nannestad å kjøpt meg nytt interiør til bilen!:)

Blir nok ikke noe S4 interiør i denne siden jeg fikk dette for en brukbar pris. Bilder av interiøret kommer imorgen når jeg henter det, men kan si så mye som at det er sorte seter og helt strøkent(brukt i 1 år). Stått på loftet i 8 år så nå måtte han bare bli kvitt det. :op: Fikk med dørtrekk foran og bak samt armlene og roll on til bakluka. Dette er tilsalgs om noen trenger det.:) kan også få kjøpt mitt gamle interiør for en billig penge. Men nok salg i tråden. evt spørsmål tas på pm. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider