Gå til innhold

Min Audi A4 Turbo Quattro Avant

Ranger emnet

Ryeng1

Anbefalte innlegg

si ifra om hvordan det blir med s4 fangeren på da:)om det blir god plass til intercooler uten å måtte skjære for mye i fangeren!

mange som sier det er trangt inni fangeren til cooler så de må eventuelt skjære ut en god del inni fangeren:(

Tok noen bilder av IC og fangeren istad så skal slenge de inn snart. Hadde ikke mer enn 2-3mm å gå på fant jeg ut :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil ha slik på panseret som du har. Er utrolig tøfft. Sett flere som har det, men skulle likt å sett en how-to på det. Nydelig bil du har!

Takk for det! Det er ikke store jobben egentlig. skjærer ut et hull i panseret som er litt mindre enn Audi ringene som skal festet oppå hullet. Veldig enkelt :) kan se om jeg får tatt et nærbilder ovenifra og et under panseret ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,det går akkurat det der:)hehe

ser du den godt gjenom fangeren a?

hva slags mål er det på ic`en din?kjekt å vite til je skl gjøre det samme en gang:)men du har fortsatt plass til tåkelysene med den montert i fronten?

Går akkurat med S4 front. syns ikke noe særlig med denne fangeren desverre. Men ville ha en cleanere look, derfor jeg kjøpte S4 fangeren. Kan måle størrelsen på IC'en etterpå. Har akkurat ikke plass til grøftelyset på høyreside da det ene røret til IC er litt for mye bøyd. Fikk kjøpt vridbart rør igår, så skal mekke no imorgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går akkurat med S4 front. syns ikke noe særlig med denne fangeren desverre. Men ville ha en cleanere look, derfor jeg kjøpte S4 fangeren. Kan måle størrelsen på IC'en etterpå. Har akkurat ikke plass til grøftelyset på høyreside da det ene røret til IC er litt for mye bøyd. Fikk kjøpt vridbart rør igår, så skal mekke no imorgen ;)

hehe,skjønner hva du mener!trenger ikke å synes så lenge enn veit enn har det:)litt ekstra må enn vel regne med men da er det plass hvertfall!er på tide å bytte det meste av slanger og div på min så kan likså godt bytte til frontmontert:)

har du hatt ut den gamle ic`en som er originalt der el!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,skjønner hva du mener!trenger ikke å synes så lenge enn veit enn har det:)litt ekstra må enn vel regne med men da er det plass hvertfall!er på tide å bytte det meste av slanger og div på min så kan likså godt bytte til frontmontert:)

har du hatt ut den gamle ic`en som er originalt der el!?

Hehe, skjønner ;) like greit det da ja :) en del tøffere med fmic også enn del lille orginale.

Ja, har tatt ut orginalen og satt inn en større :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider