Gå til innhold

problemer med internettlinje.

Ranger emnet

Thomas_S

Anbefalte innlegg

hei...

har ikke spillt cs på 1år+++, også tenkte jeg på og prøve det igjen. men får bare spillt i maks 10sekunder, også kommer dte opp connection problem og det henger. (er ikke pc problemer)

har 10mbits linje. noen som har forslag på hva det kan være? fungerer også til vanlig nettsurfing.

mvh Thomas S

( )1972 Volvo 140 Turboprosjekt/Banebil.

( )2000 Volkswagen Golf 1.9tdi.

(x)1994 Ford Mondeo 1.8 stv.

(x)2002 Opel Vectra 1.8 stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorterer du servere etter ping?

Har samme problemet selv i Fortress. Problemet viste seg at noen servere ga helt mongis ping tilbake i svar, så da jeg tok de på 15 ping etc så var det egentlige servere lang unna.

Prøv heller å se igjennom lista å finn noen .no .se servere å se om det er noe bedre?

Det hjalp iallefall for meg :spin

Har forsåvidt nextgentel.

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk samme feilen før på Cs, Gikk bare ut til windows, Trykka CTRL + ALT + Delete fant fila på prosesser,også høyreklikk og Gå inn på ANGI AFFINITET også ta bort en av de 2(Skjønner ikke at dette hadde med nettverket og gjøre i førsten jeg eller men det funket:) )

Tim Bjerkelund

Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt)

Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde faktisk det samme problemet før, men det forsvant etter ei stund. eneste løsningen jeg hadde da var å joine en random server og connecte til en bra server med en gang jeg var inne på den første. litt sånn frem-og-tilbake men det funka.

190e 2.0 - går dårlig og bruker mye bensin

Lenke til kommentar
Del på andre sider