Överladdaren Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Ta testen hvis du ikke vet svaret selv... http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=26162 BTW: Fikk 73% :D Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Meget god elsker/elskerinne. Score: 88% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer. :D hadde ikke trod det om meg... hheehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 God elsker/elskerinne. Score: 77% Du har kanskje en djevel på den ene skulderen, og en engel på den andre..? Det vil imidlertid ikke si at du kan slå deg til ro med at du er frekk og rå,- du er rett og slett litt vel egoistisk. Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 hmmmm 89% på meg gitt.... Det er nok derfor de kaller meg mr lova lova heheheheheh lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Mr.Lovah Lovah... 90% ;) Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Originally posted by MrHappy hmmmm 89% på meg gitt.... Det er nok derfor de kaller meg mr lova lova heheheheheh lol lol lol hehe bare vent til jeg har tatt testen Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Originally posted by RS2 hehe bare vent til jeg har tatt testen Hva skjer da.. 10% er jo ikke noe å skryte av hehehehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Du er en: Meget god elsker/elskerinne. Score: 90% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Score: 87% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer. yeah, baby... :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 DAAAAAMMMMMMN ass gutta dere slår meg med 1% hehehheehe Men først må dere få dere damer å pule på heheheheheheehehehehehehehee lol lol lol lol lol lol lol (dette er en spøk, sikkert mange som har damer her. Les med et smil om munnen) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Originally posted by LupoB0Y Score: 87% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer. yeah, baby... :D Samme her! :D 87%! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Jeg klarte ikke lavære å teste en gang til.... og da ble resultatet: Du er en: Meget god elsker/elskerinne. Score: 91% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer. WHO`S YOUR DADDY BITCH????? lol lol lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Meget god elsker/elskerinne. Score: 102% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer. WHo is your daddy??? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Originally posted by famir Samme her! :D 87%! WOW.. kanskje vi boller på de samme damene også da? ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 88 %...:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg