Gå til innhold

Hjelp! Bytte automatkasse til manuell, FTmotor, svinghjuls trøbbel..

Ranger emnet


Anweed

Anbefalte innlegg

Heisann! Holder på å bytte girkasse på 740en min, men eg tør ikke skru av svinghjulet som hører til autokassen før eg vet mer om kas posisjon det skal stå i før demontering, og kossen det nye svinghjulet skal stå i forhold til dette.. Det nye svinghjulet eg ska ha på er fra en F motor og har 20-2 "hull" (hvis det er sånn det skrives:wonder:)

Noen som vet? Trenger gode råd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som hører til LH 2.4 har 60-2 hull, og kun ett opphold (med 2 hull som mangler) og det skal stå i hullet til starteren når motoren er i øvre dødpunkt på syl. 1, og kammen på merket

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..ja, eg e med på ka du mener, men det svinghjulet som eg plukka fra delebilen har 20hull, så et opphold på to hull, så nye 20hull også enda ett opphold på to hull, osv..

Dette kom jo fra en 91 mod 740 med LH2.4 og F motor.. Sier du at eg ikke kan bruke det svinghjulet eg har no asså?:wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår