Gå til innhold

Snøsokker

Ranger emnet

sindre2104

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hihi...Kjettinger.. Bare crap.. Ødelegger felgene, et herk å ta på OG av! funker dårlig i løs snø spør du meg...

Kjettinger=et altfor stort styr..

det sier du sikkert fordi du ikke klarer å legge ordentlige kjettinger, selv synts jeg hurtigkjettinger og sokker er for homser å byfiser! så derfor fikk bestilt ordentlige tettlenkede piggkjettinger som jeg skal hente i mårra!

piggkjetting.jpg

dem til venstre selvfølgelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sier du sikkert fordi du ikke klarer å legge ordentlige kjettinger, selv synts jeg hurtigkjettinger og sokker er for homser å byfiser!

Denne måtte jo bare komme.. :)

Nei, hvorfor gjøre ting enkelt når de kan gjøres vanskelig? Hvorfor handle disse nymotens feminine produktene som faktisk kan gjøre livene våre enklere? Nei, huffamei :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god gammeldags piggkjetting er faktisk enklere å montere enn såkalt hurtigkjetting. Har piggkjetting i Pajeroen, framkommeligheten er upåklagelig :D

I tillegg tåler de å bli brukt. Spinner du med hurtigkjetting, flyger jo lenkene (og tar med seg skjermen på turen!)

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god gammeldags piggkjetting er faktisk enklere å montere enn såkalt hurtigkjetting. Har piggkjetting i Pajeroen, framkommeligheten er upåklagelig :D

I tillegg tåler de å bli brukt. Spinner du med hurtigkjetting, flyger jo lenkene (og tar med seg skjermen på turen!)

riktig på alle pungter.. chevyn ble jævli tøff med tettlenka piggkjettinger på de brede dekkene:pimp hjalp nå fryktelig i terrenget også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skulle vel hatt "orntlige" kjettinger jeg og... Har altid med meg hurtigkjettinger i varebilen, men "hurtig" kan det vel ikke akkurat kalles, når det skal legges på tvillinghjul bak...:rockets

MEN! De har hjulpet meg ut av alle(den ene) anledninger de har blitt brukt :) Så homsekjetting som den så fint kalles her, kan utvilsomt brukes det òg.

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... Da har du aldri kjørt en god bakhjulstrekker! De slår grevlinger langt nedi støvlene på vinterføre!!!

Pisspreik!

Det kommer helt ann på sjåføren om du kommer deg opp bakker eller ikke, har egentlig ganske lite å si på dekkene.

Jeg har selv bodd i fredrikstad og vet hvordan det kjøres der nede.

Hadde en -92 vectra 2000 med 7(!!!!) år gammle vinterdekk forran og sommerdekk bak, det var jo jævlig mye å skryte av... men kjørte opp en bratt bakke RUNDT en suburban men to kjettinger på. Det var snø og speilglatt under. han hadde gravd så langt ned at bilen hang på understellet. Når vi kom til huset måtte de som bodde der ut å se hvilken bil som kom og hvilke dekk jeg hadde fordi det hadde ikke vært en eneste bil der på ei uke. Der sto jeg med elendige dekk og framhjulsdrift.

Det første de som bodde der sa: Ja det måtte jo være noen som kom nordfra....

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pisspreik!

Det kommer helt ann på sjåføren om du kommer deg opp bakker eller ikke, har egentlig ganske lite å si på dekkene.

Jeg har selv bodd i fredrikstad og vet hvordan det kjøres der nede.

Hadde en -92 vectra 2000 med 7(!!!!) år gammle vinterdekk forran og sommerdekk bak, det var jo jævlig mye å skryte av... men kjørte opp en bratt bakke RUNDT en suburban men to kjettinger på. Det var snø og speilglatt under. han hadde gravd så langt ned at bilen hang på understellet. Når vi kom til huset måtte de som bodde der ut å se hvilken bil som kom og hvilke dekk jeg hadde fordi det hadde ikke vært en eneste bil der på ei uke. Der sto jeg med elendige dekk og framhjulsdrift.

Det første de som bodde der sa: Ja det måtte jo være noen som kom nordfra....

Så det du sier er at jeg med andre ord er en ufattelig dyktig sjåfør? Geee.... Thanks! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider