Gå til innhold

Bredde på dekk

Ranger emnet

Volvo d6

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

faen du snakker om ! har du noe gang sett driftere som MISTER dekkene sine ? :hmmmmmmmmm:

lite bevis før noen sier noe mer

Tja... Når blei drifting grip-kjøring? Såvidt meg bekjent må du ha LITE traction for å drifte :)

Hvis dekket derimot sitter som faen, og du gjør en unnamanøver i 80...

Og hvis du vil ha bevis er det vel en rekke rallybiler, banebiler, etc som fint har klart å kjøre dekket av felgen UTEN strekk, så med strekk burde det være enkel prosess... :)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekkstrekk er så harry. Dekket skal stå rett på felgen, men klart, hvis man har en bil det er dekket er nære hjulbua på og det går proporsjonalt og tett inntil hjulbua så er det vel sikkert greit, men jeg ville personlig ikke hatt det. Men for all del, smak og behag.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at du ikke har strekk fordi det ser kult ut? Haha.. Kiss it!

Det stemmer.. Jeg har 3mm mellom dekk og skjermkant. Kunne ikke hatt 7" hvis jeg ikke hadde hatt litegranne strekk. Jeg har faktisk så dårlig plass i hjulkassene bak at jeg må skru løs dempertårnet for i det hele tatt å få ut hjulet.. :)

Men det er jo ingen tvil om at strekk ser fett ut...

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekkstrekk er så harry. Dekket skal stå rett på felgen, men klart, hvis man har en bil det er dekket er nære hjulbua på og det går proporsjonalt og tett inntil hjulbua så er det vel sikkert greit, men jeg ville personlig ikke hatt det. Men for all del, smak og behag.

..men ei gammal diesel stasjonsvogn med kappa fjører, streamer i front og sota ruter er ikke harry? hoho.. Dette begynner jaggu å bli en morsom tråd.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men ei gammal diesel stasjonsvogn med kappa fjører, streamer i front og sota ruter er ikke harry? hoho.. Dette begynner jaggu å bli en morsom tråd.

Tråder som Dieseldyret poster i blir automatisk morsomme. Men i dette tilfellet er jeg enig med han. Dekkstrekk ser bare dumt ut. Når jeg ser dekkstrekk tenker jeg:

Her har vi en fattiglus som har kjøpt nye felger, men ikke har råd til nye dekk.

Endret av buskmann

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekk for strekk? Kan stort sett strekke det meste, og få dekk er "laget for strekk"... Selvsagt er det ikke like kult å komme med strekte dekk som ikke har V-mønster.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det har jeg ikke sagt vel?! Uansett så har jeg ikke den bilen lenger desverre.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråder som Dieseldyret poster i blir automatisk morsomme. Men i dette tilfellet er jeg enig med han. Dekkstrekk ser bare dumt ut. Når jeg ser dekkstrekk tenker jeg:

Her har vi en fattiglus som har kjøpt nye felger, men ikke har råd til nye dekk.

så man er dum hvis man er fattig med andre ord?!

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider