Gå til innhold

hva skjedde i stad? kom mld fra thedevil overalt

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

han er en taper.

Det er synd på han stakkar..

 

Rååå bil du har på bildet ditt ;)

ikke noe er som det karroseriet og diesel med skikkelig svart røyk når man gir på :D:D:D:D

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er en taper.

Det er synd på han stakkar..

 

Rååå bil du har på bildet ditt ;)

ikke noe er som det karroseriet og diesel med skikkelig svart røyk når man gir på :D:D:D:D

 

oki, jo takk:) trur den bilen der forurensa like mye som et middels stort kullkraftverk i Kina! Låg i 80kmt og bare nappa den ned i tredje på automat og flat fjøl, vips så blei det ei god skådde bak meg på noen km hehe;) kanskje ikke så rart så justert den var:P driftstempen var 101 varmegrad, når bakkene kom krøyp den oppover.. hehe

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bug eller spam rett og slett?

 

Spam. Kan se ut til at den samme tullingen har gjort tilsvarende på diskusjon.no.

Kan kanskje være en liten fordel å legge inn en sperre av noe slag for nye brukere. Maks ett innlegg i timen første 3 dager, ikke lov å poste linker før etter X antall innlegg/dager eller noe i den dur.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har vært her før, under et annet nick. Ble da bannet permanent av samme grunn som nå,spam. Nå er "thadevil" også perm-bannet...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, jo takk:) trur den bilen der forurensa like mye som et middels stort kullkraftverk i Kina! Låg i 80kmt og bare nappa den ned i tredje på automat og flat fjøl, vips så blei det ei god skådde bak meg på noen km hehe;) kanskje ikke så rart så justert den var:P driftstempen var 101 varmegrad, når bakkene kom krøyp den oppover.. hehe

 

 

det er rått :D

Finnes ikke noe tøffere å se på enn det ;) hehe

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går i det minste an å hindre folk i å poste linker de første x dager+ y innlegg. Det ble gjort på et forum jeg modererer for å hindre spamboter. Vil jo gjøre det mindre interessant for tullinger av typen ThaDevil å poste.

En annen mulighet er maks ett innlegg i timen de første fem timer etter første post eller.no. Jeg er helt sikker på at det er mulig å få til med denne fantastiske EDB-teknologien ;)

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går i det minste an å hindre folk i å poste linker de første x dager+ y innlegg. Det ble gjort på et forum jeg modererer for å hindre spamboter. Vil jo gjøre det mindre interessant for tullinger av typen ThaDevil å poste.

En annen mulighet er maks ett innlegg i timen de første fem timer etter første post eller.no. Jeg er helt sikker på at det er mulig å få til med denne fantastiske EDB-teknologien ;)

 

Jeg skal sjekke det litt ut. Fantastisk formulert setning :D haha

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er både captcha og sikkerhetsspørmål her. Men når et menneske registrer seg så er det vanskelig å hindre :D

 

Jeg mente captcha ved innlegg, for å forhindre automatiske postinger.

De finnes jo i korte og lett lesbare versjoner, slik at de ikke nødvendigvis ville skape hodebry for drømmebrukerne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår