Zimmern86 Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Skal til Egypt i sommer, og må ta vaksiner osv.. Noen som vet hvilke vaksiner som må takes, å prisen? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Google er din venn.. http://www.lommelegen.no/328469/vaksiner-til-egypt http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=116019 Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Skal til Egypt i sommer, og må ta vaksiner osv..Noen som vet hvilke vaksiner som må takes, å prisen? Er vel ingen påbudte vaksiner, men kan lønne seg og ta noen, spør fastlegen din og da får du svar, evt resepter så kan du kjøpe det og sette dem hos legen:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Når det gjelder vaksiner generelt så er denne oversikten fra Folkehelsa praktisk å gå ut i fra. Den oppdateres nemlig ved endringer, og baserer seg ikke på eventuell husk og synsing på ulike fora. :D Den skiller dessuten på hvor lenge man skal befinne seg i et land, om man skal besøke jungel eller by etc. Very handy indeed :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakapparat Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Det å dra til Egypt er en vaksine i seg selv, for du blir kurert mot å dra dit igjen for altid.... Siter Propeller i innsuget er juks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Det å dra til Egypt er en vaksine i seg selv, for du blir kurert mot å dra dit igjen for altid.... Haha, du vil iallefall forstå hva ordet råkjøring er så fort du setter deg i en taxi eller buss. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakapparat Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Haha, du vil iallefall forstå hva ordet råkjøring er så fort du setter deg i en taxi eller buss. Har hatt den særdeles tvilsomme gleden av å både jobbe og "feriere" i den mennesklige kloakken, og har kjørt "taxi" fra Kairo til Suez. Skal jeg noensinne til Egypt igjen så skal jeg ha GODT betalt. Siter Propeller i innsuget er juks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Har hatt den særdeles tvilsomme gleden av å både jobbe og "feriere" i den mennesklige kloakken, og har kjørt "taxi" fra Kairo til Suez. Skal jeg noensinne til Egypt igjen så skal jeg ha GODT betalt. Til å være et land i afrika.. så synes jeg ikke egypt var så ille. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg